اونس طلا2205.66
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

افتتاح حساب در استرالیا+بانک های معتبر استرالیا

اگر برای مهاجرت به استرالیا برنامه ریزی کرده اید باید بدانید حتما به یک حساب بانکی نیاز دارید. افتتاح حساب در بانک های استرالیا برای مهاجران امکان پذیر است. در نظر داشته باشید برخی از بانک به ازای خدماتی که انجام می دهند، مبلغی را به عنوان خدمات ماهیانه کسر می کنند اما بعضی از بانک ها هزینه ای دریافت نمی کنند.

افتتاح حساب در استرالیا | بانک های معتبر استرالیا

مدارک لازم برای افتتاح حساب در بانک های کشور استرالیا


به دو صورت تلفنی و اینترنتی می توانید حساب باز کنید و سپس با توجه به نوع حساب مدارک را ارسال یا حضوری تحویل کنید. افتتاح حساب در بانک ها به صورت قرارداد با بانک انجام می شود. لذا قبل از افتتاح حساب بهتر است نسبت به قوانین و مدرک مورد نیاز بانک مطلع بشوید. افتتاح حساب به صورت اینترنتی برای افرادی مناسب است که می خواهند به استرالیا مهاجرت کنند و تا قبل از ورودشان به استرالیا می خواهند تمامی کارهای قانونی خود را انجام بدهند.

چگونه می توانم آنلاین حساب خود را افتتاح کنم؟

آیا شما هنوز به استرالیا وارد نشده اید؟ کافیست یک بانک را انتخاب کنید و وارد وبسایت آن شوید و افتتاح حساب انجام بدهید. برخی از بانک ها به شما این امکان را می دهند که قبل از ورود به خاک استرالیا بتوانید افتتاح حساب به صورت اینترنتی انجام بدهید و در نهایت به محض ورود به استرالیا مقدار پول خود را در بانک قرار بدهید. تا زمانی که احراز هویت شما کامل نگردد نمی توانید از حساب خود برداشت نمایید فقط امکان واریز وجه را خواهید داشت. در خصوص اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب می توانید با بانک تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که در اکثر مورد داشتن اقامت دائم برای باز کردن حساب از این طریق الزامیست.

مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی

انتقال وجه به چه شکل انجام می شود؟

روش های زیادی در خصوص انتقال وجه وجود دارد که از آنها می توان به روش های زیر اشاره کرد. در کل شیوه انتقال وجه به این صورت است که توسط صرافی ها از ایران به استرالیا وجه منتقل می شود یا در داخل استرالیا به راحتی به انواع حساب ها انتقال وجه انجام می شود.

شعب بانک: انتقال وجه از این طریق انجام می شود. در اغلب فروشگاه های تجاری شعبه های بانک وجود دارد که می تواند کار های بانکی را به خوبی انجام داد. برای پردازش تراکنش هایی از قبیل تبادل ارز بهتر است به صورت حضوری به بانک مراجعه نمایید و برگه های مربوط را امضاء کنید.
خود پرداز ها: خودپرداز ها نیز وظیفه انتقال وجه بین حساب ها را دارد. برخی از خودپرداز ها هزینه ای برای تراکنش ها دریافت می کند. از این طریق می توانید وجه نقد نیز دریافت کنید.
EFTPOS : این دستگاه به شما کمک می کند در محل خرید هزینه را با استفاده از کارت اعتباری بپردازید. در محل هایی چون سوپرمارکت ها و فروشگاه ها با کمک کانتر های موجود به راحتی انتقال وجه انجام بدهید.
تلفن همراه: اپلیکیشن های بانکی به شما کمک می کند بتوانید تراکنش ها و انتقال وجه ها را به سادگی انجام بدهید. برای این کار نیاز است که در سیستم ابتدا ثبت نام کنید.
اینترنت بانک: در استرالیا سیستم اینترنت بانک نیز به خوبی فعال است. با توجه به اینکه نیاز به ثبت نام اولیه دارد می توانید بدون وقفه پس از ثبت نام وارد حساب کاربری خود بشوید و از اتصال امن و مقرون به صرفه استفاده کنید.
کارت های وایرلس دار: کارت هایی نظیر visa payWave و همچنین paypass وجود دارد که به شما کمک می کند با استفاده از وایرلس بدون اینکه کارت وارد نمایید برای مبالغ کمتر از 100 دلار پرداخت سریع و آسان انجام بدهید.
افتتاح حساب برای مهاجران پرداخت سود هم دارد؟

می توانید ابتدا در بانک Westpac ثبت نام کرده و کار های خود را در حین مسافرت به سادگی و به سرعت انجام بدهید. مهم ترین نکته در خصوص این بانک این است که به شما امکان می دهد تا 12 ماه قبل از اینکه به استرالیا بروید حساب جدید باز کنید. چندین نوع حساب بانکی برای افتتاح وجود دارد. شما می توانید از حساب تراکنشی، حساب پس انداز، حساب مدت دار استفاده کنید. در زیر به شرح آنها می پردازیم:

حساب تراکنشی: یک حساب جاری است که به واسطه آن می توانید مدیریت مخارج خود را بر عهده بگیرید و به سادگی قبض ها را پرداخت کنید. در افتتاح این حساب نیاز است به هزینه نگهداری حساب، دسترسی به اپلیکیشن های پرداختی توجه کنید.

حساب پس انداز: با استفاده از حسابهای پس انداز می توانید مبلغی خاص سود دریافت کنید. همچنین با توجه به اینکه مبلغ سود به میزان مبلغ حساب شما بستگی دارد با افزایش وجه سود بیشتر دریافت می کنید. در افتتاح این حساب باید به نکاتی نظیر نرخ سود، قابلیت اتصال به دیگر بانک ها، روش های دسترسی به حساب از طریق اپلیکیشن ها و همچنین درگاه های اینترنتی توجه کنید.

حساب های مدت دار: این نوع حساب ها مخصوص سرمایه داران و سرمایه گذاران است در این شرایط اشخاص با نرخ ثابت سود دریافت می کنند. این نوع حساب مبلغ قابل توجهی وجه نقد را به مدت معین نگهداری می کند و با نرخ ثابت سود به صورت منظم دریافت می کند. با توجه به اینکه در این مدت امکان استفاده از وجه وجود ندارد مخصوص افرادی است که پول خود را نیاز ندارند. این کار سرمایه گذاری مطمئن است که سر دوره های مختلف سود دریافت می کند. پس از اتمام مدت زمان مربوطه می توانید یک حساب بلند مدت جدید افتتاح کنید و یا کل وجه را بردارید و یا سود را برداشته و مجدد اصل وجه را به بانک بسپارید.

افتتاح حساب بانکی

مزایای افتتاح حساب بانکی در استرالیا

از جمله مزایای افتتاح در استرالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال وجه بین المللی
انتقال وجه به دوستان و آشنایان
بانک های معتبر استرالیا
بانک های معتبر استرالیا عبارتند از: NAB – COMMONWEALTH – ANZ – WESTPAC

westpac

بزرگترین بانک ملی استرالیا (NAB (NATIONAL AUSTRALIAN BANK است و دارای 3400 دستگاه ATM است.

بانک COMMONWEALTH به شما دسترسی های محدود تری می دهد و تا مدت 3 ماه قبل از ورود به استرالیا می توانید به صورت آنلاین افتتاح حساب داشته باشید.

بانک ANZ به شما اجازه می دهد که بتوانید یک سال قبل از ورود به استرالیا برای خود حساب باز کنید این بانک تا 12 ماه هزینه ای بابت ارائه خدمات دریافت نمی کند و اما پس از آن ماهیانه 5 دلار دریافت می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد