اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش 27 درصدی تولیدات شرکتSilver Endeavour در سال 2019

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ شرکت اندیور سیلور اعلام کرده است که تولیدات طلا و نقره اش در بازه زمانی یک ساله تا 27 درصد کاهش داشته است.


21 دی 98

کاهش 27 درصدی تولیدات شرکتSilver Endeavour در سال 2019

یادداشت سردبیر: انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاریست. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 از دست ندهید.

کاهش 27 درصدی تولیدات شرکتSilver  Endeavour در سال 2019

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو؛ شرکت اندیور سیلور اعلام کرده است که تولیدات طلا و نقره اش در بازه زمانی یک ساله تا 27 درصد کاهش داشته است.

این شرکت معدنی مکزیکی در روز جمعه آمار فصل چهارم سال 2019 خود را منتشر ساخت. تولید سالانه این شرکت 4.018 میلیون انس نقره و 38.907 انس طلا را در بر می گیرد.

تعدادی از معدن های این شرکت از چرخه تولید عقب مانند که از میان آنها می توان به ال کوبو اشاره کرد که در نوامبر سال 2019 در دست تعمیر و نگهداری بود و فعالیت های اکتشافی موفق نشدند جایگزینی برای آن بیابند. همچنین در فصل چهارم سال 2019، هر دو معدن گواناسووی و ال کمپاس خروجی ضعیفی داشتند. نتایج ضعیف معدن ال کمپاس به علت کیفیت طلای استخراج شده بود. همچنین معدن بلانیتوس نیز شاهد افت تولیدات خود بود، که دلیل اصلی آن نیز تغییر استراتژی استخراج می باشد. این شرکت اعلام نمود که معدن بلانیتوس پس از تغییر راهبردها با مشکل دستگاههای سازگار برای استخراج مواجه شد و همین امر باعث کاهش تولیدات آن شد.

گواناساووی معدن درخشان این شرکت است و با تغییر عملیات در این معدن، فلزات با کیفیت بالاتر استخراج می شوند.

مدیر عامل این شرکت، بردفورد کوک به آینده امیدوار است.

وی می گوید: "عملکرد سال پیش شرکت به شدت تحت تاثیر مسائل مربوط به چهار معدن تحت نظر ما قرار گرفت. ما در فصل دوم و سوم سال 2019 تغییراتی را اعمال کردیم و اکنون شاهد بهتر شدن اوضاع و کیفیت تولیدات می باشیم. شرکت اندیور در سال 2020 شاهد فعالیت بهینه همه معادنش خواهد بود."

وی افزود: "ما به توسعه پروژه های Terronera و Parral ادامه خواهیم داد که شامل تغییرات مهندسی بیشتر و عملیات اکتشافی جدید می باشد. در حال حاضر بخش مطالعات کاربردی این پروژه در حال اتمام است و و تخمین اقتصادی اولیه آن در فصل اول 2020 آماده خواهد شد."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد