اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقاد همتی از خطای سقوط هواپیمای اوکراینی و نحوه اطلاع‌رسانی آن

رییس کل بانک مرکزی ضمن اظهار انتقاد و پوزش بابت خطای صورت گرفته در سقوط هواپیمای اوکراینی و نحوه اطلاع‌رسانی این فاجعه گفت: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر و هزینه‌بر است.

به گزارش سایت طلا ، عبدالناصر همتی طی پست اینستاگرامی اظهار کرد: امروز با اعلام مراجع رسمی از علت اصلی حادثه دردناک و غم‌انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی که جان شیرین جمع زیادی از هوطنان و سایر ملیت‌ها را گرفت، مطلع شدم.

وی افزود: به عنوان کسی که در این شرایط دشوار کشور مسئولیت مهمی برای حفظ ثبات اقتصادی کشور دارم و اعتماد مردم و نحوه شکل‌گیری انتظارات را مهم می‌دانم، بابت خطای وقوع یافته و نحوه اطلاع‌رسانی این فاجعه انتقاد داشته و از مردم پوزش می‌خواهم.

رییس کل بانک مرکزی ضمن بیان اینکه خداوند به خانواده‌های داغدار صبر جمیل عطا فرماید، گفت: در طول سه روز گذشته عملکرد پذیرفتنی از نظر مدیریت رسانه‌ای و بیان جنبه‌های فنی و تکنیکی موضوع وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر بوده و هزینه دارد. از سوی دیگر روش برگرداندن اعتماد هم تعیین‌کننده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد