اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پرواز بیت کوین درپی تحولات جدید خاورمیانه

به دنبال تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، ارزهای دیجیتالی با افزایش قابل ملاحظه قیمت مواجه شدند.

به گزارش سایت طلا به نقل از فوربس، معاملات ارزهای دیجیتالی نیز به مانند سایر بخش های بازار تحت تاثیر اخبار مربوط به تحولات اخیر عراق قرار گرفت. بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پاسخ به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای سپاه قدس، با استفاده از ده ها موشک بالستیک مواضع نیروهای ارتش آمریکا در پایگاه عین الاسد آمریکا را هدف قرار داد. هنوز آمار دقیقی از تلفات نیروهای آمریکایی منتشر نشده و وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده در حال ارزیابی ابعاد حمله انتقام‌جویانه سپاه است. با این حال برخی منابع از کشته شدن حدود ۸۰ نیروی آمریکایی خبر می دهند.

امروز بهای بیت کوین پس از ان که در روزهای اخیر تا هفت هزار دلار نیز کاهش یافته بود به ۸۳۴۹.۸۷ دلار رسید تا بار دیگر به قله دو ماه اخیر خود برسد. نوسانات شدید بیت کوین باعث شده است تا بسیاری از افراد نسبت به ورود برای معامله این ارز احتیاط کنند چرا که در بازه زمانی ژوئن تا دسامبر ۲۰۱۷ ارزش بیت کوین ۴۰۰ درصد افزایش یافت اما در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال گذشته ارزش آن ۳۰ درصد کاهش یافت. بیت کوین اکنون حدود ۱.۵ برابر ارزش ابتدای امسال خود قیمت دارد و اختلاف نظر بین مسیر قیمت آینده آن در بین تحلیل گران بالا است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نخستین واکنش خود به حمله انتقام جویانه موشکی سپاه در توئیتر خود نوشت: از ایران موشک هایی به دو پایگاه در عراق شلیک شده است. در حال ارزیابی خسارات و تلفات هستیم. تا الان همه چیز خوب بوده است؛ ما قدرتمندترین و مجهزترین ارتش دنیا را داریم! فردا صبح (به وقت محلی) بیانیه ای صادر خواهم کرد.

علاوه بر بیت کوین، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نیز صعودی بود به گونه‌ای که اتریوم با ۱.۴۳ درصد افزایش به ۳۱۰.۵۴ دلار، لایت کوین با ۵.۷۵ درصد افزایش به ۳۰۵۶.۱۷۸ دلار، دش با ۱.۱۶ درصد افزایش به ۵۱۱.۲۳۳ دلار، نئو با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۱۷.۱۱ دلار، تتابا ۰.۷۶ درصد افزایش به ۸۳.۹۸۲ دلار، زد کش با ۰.۷۸ درصد افزایش به به ۲۷۱.۱۳۸ دلار، هایپر کش با ۳.۳۹ درصد افزایش به ۵۴.۳۷ دلار، لیسک با ۳.۵۹ درصد افزایش به ۶۷.۸۳ دلار و انیگما با ۱۱.۸۷ درصد افزایش به ۳۴.۲۹۳ دلار رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد