اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی در نزدیکی فرودگاه امام (ره) /تعداد دقیق مسافران و خدمه هواپیمای سقوط کرده اوکراینی مشخص شد

مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام (ره) از سقوط یک فروند هواپیمای بوئینگ اوکراینی با 167 مسافر و ۹ خدمه پروازی در منطقه‌ای بین پرند و شهریار خبر داد.

علی کاشانی حیدری، اظهار کرد: این هواپیما اوکراینی از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) در حال پرواز به مقصد کیف بود که در نزدیکی فرودگاه امام در منطقه مابین شهر جدید پرند و شهریار سقوط کرده است.

وی با بیان این‌که این هواپمیا از نوع بوئینگ 737 بوده است

وی تاکید کرد:‌این هواپیما 167 مسافر و 9 خدمه پروازی داشته است.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: هواپیمای ۷۳۷، ۱۲ و ۶ دقیقه صبح امروز فرودگاه امام را ترک کرده بود و دقیقا بعد از ۶ دقیقه پرواز بین شهریار و پرند دچار سانحه شده و سقوط کرده است.

وی افزود: بر اساس گزارش دقیق تعداد ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه در این هواپیما بوده اند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره علت بروز این سانحه سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی گفت: هنوز چیزی به صورت دقیق مشخص نیست و به محض به دست آمدن علت بروز این سانحه آن را اعلام خواهیم کرد.

جعفرزاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می شود این هواپیما در منطقه مسکونی شاهد شهر سقوط کرده است، عنوان کرد: گفته می‌شود که این منطقه صباشهر بوده که بین شهریار و پرند است اما علت دقیق حادثه و اطلاعات بیشتر در ادامه اعلام خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد