اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلای پر تلاطم پس از تب داغ تعطیلات

به گفته جرالد کلنت، ناشر مجله ترند، بازارها در میان اختلالات سیاسی جغرافیایی جهان در سال 2020، بسیار متلاطم خواهند بود.


5 دی 98

بازاری پر تلاطم پس از تب داغ تعطیلات

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو:

به گفته جرالد کلنت، ناشر مجله ترند، بازارها در میان اختلالات سیاسی جغرافیایی جهان در سال 2020، بسیار متلاطم خواهند بود. تلاطمی که نظیرش را ندیده ایم. "مردم خشمگین هستند و دنیا در هرج و مرج می باشد، و دلیل آن چیست؟ نابرابری حقوق، فساد و خشونت. هیچ وقت چیزی به مانند این ندیده ام. اینها آشفتگی های دنیای جدید است. "

وی اشاره کرد که اوضاع رو به بدتر شدن خواهد رفت چرا که هیچ کس از جمله دولت ها نمی دانند چطور با این وضع روبرو شوند و ادامه این روند، طبق پیش بینی ها میزان خشونت و جنایات را افزایش خواهد داد.

با این همه آشفتگی جغرافیای سیاسی و حجوم گسترده مردم به خیابان ها آنگونه که پیش از این مشابهش دیده نشده، بازارهای سهام نه با اصول اقتصادی خوب، بلکه با سیاست پولی مناسب نجات خواهند یافت.

فدرال رزرو تا کنون 3 بیلیون دلار به بازارهای بازخرید تزریق کرده است و این مبلغ وارد بانک ها نخواهد شد و به سوی شرکت های واسطه خواهد رفت. این شرکت ها به مانند معتادینی هستند که برای قمار به پول نیاز دارند و فدرال رزرو کسی است که آنچه معتادین به پول می خواهند، به آنها می دهد.

به گفته جرالد کلنت، ناشر مجله ترند با توجه به کاهش سرعت رشد اقتصاد در سرار جهان، شاهد ضربه خوردن به بهای املاک و مستقلات خواهیم بود. "خرید ملکی در ونکور، ملبورن یا سیدنی؟ تمامی این شهر ها بیش از آنچه باید شاهد رشد قیمت بوده اند و اکنون رکود اقتصادی پیش رو باعث کاهش قیمت ها خواهد شد."

اصلاح املاک و مستغلات ابتدا کشورهای خارجی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سپس در سال 2021 آمریکا را هدف قرار خواهد داد.

به گفته جرالد کلنت، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به احتمال قوی بار دیگر دونالد ترامپ پیروز خواهد شد. "یا خود او باید رئیس جمهور بماند و یا یک کاندیدا از سوی دموکرات ها انتخاب شود، و هنوز کسی که توان رقابت با ترامپ را داشته باشد معرفی نشده است."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد