اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه برای 10 سال آینده سرمایه گذاری کنیم ؟

انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاری است. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 را از دست ندهید

چگونه برای 10 سال آینده سرمایه ­گذاری کنیم؟

یادداشت سردبیر: انتظار می­رود سال 2020 به مانند سال­های قبل، سالی سرشار از عدم اطمینان و تنش باشد. اما سوال این است که وقتی جنگ تجارت جهانی، برگزیت، تهدیدهای رکود اقتصادی سرانجام پایان یابند، چه دارایی هایی برنده محسوب خواهند شد. زمان، زمان رقابت پیشنهادات تجاری است. پس گزارش ویژه ما را در خصوص عوامل موثر بر تصمیمات سرمایه گذاری شما در سال 2020 را از دست ندهید.

به گزارش سایت طلا به نقل ازخبرگزاری کیتکو: آمریکا به زودی دهه ای حائز اهمیت را پشت سر میگذارد، در حالی کهS&P شاهد پایان سهمگین ترین نبرد خود طی ده سال گذشته است. طی این مدت به طور پیوسته به پیش رفته است و شاخص آن از سال 2010 به بعد بالای 184 درصد مانده است.

بازار طلا نیز در آغاز عصری جدید، شاهد توجهات جدیدی بوده است. با وجود اینکه قیمت ها نسبت به رکورد بسیار بالای هشت سال پیش، همچنان پایین هستند، ولی این فلز ارزشمند این دهه را با منفعتی 34 درصدی به پایان می رساند.

سوالی که اکنون سرمایه گذاران مطرح می کنند این است: با آغاز سال 2020 و ورود به دهه ای جدید، برای سرمایه گذاران و بازارها چه فرصت هایی مهیاست؟ ریسک ها و مخاطرات طی ده سال آتی چه خواهند بود؟

در بررسی و تحلیل جامع سال 2020 خبرگزاری کیتکو، دیدگاه برخی کارشناسان این حوزه را در خصوص دهه آتی و اینکه چگونه مبلغ 100.000 دلار را سرمایه گذاری خواهند کرد، جویا شدیم.

در حالی کارشناس این هفته را معرفی می نماییم که یک دهه دیگر را نیز پشت سر گذاشتیم و شاهد آغاز عصری جدید هستیم. دنیس گارتمن به تازگی اعلام کرد که بعد از بیش از 30 سال، از آغاز سال 2020، دیگر گزارشات پرطرفدار خود تحت عنوان گارتمن لترز را منتشر نمی کند.

بخش یک: به گفته فرانک هلمز، آمریکا طی ده سال آتی رهبر جهان باقی خواهد ماند.

کارشناس: دنیس گارتمن

دلیل شهرت: سردبیر و ناشر اسبق گارتمن لترز

طی ده سال آتی چطور مبلغ 100.000 دلار را سرمایه گذاری خواهید کرد؟

برای 10 سال آتی 30 درصد را به هر نوعی طلا خواهم خرید، 30 درصد را به صندوق سرمایه گذاری محدود اختصاص خواهم داد که به صورت ماهانه بازدهی خواهد داشت. (10 الی 12 تایی از این صندوق ها را شامل خواهد شد). 30 در صد را صرف تجارات محصولات خواهم کرد و 10 درصد باقی مانده را به بازار نو ظهور EFT اختصاص خواهم داد.

اصلی ترین گرایشات بازار در دهه پیش رو به عقیده شما چیست؟

گرایش اساسی بازار می بایست به سمت بازار محصولات باشد چرا که فشار تورم سرانجام در حال بازگشت است و سیاست های انبساطی کنونی توسط بانک های مرکزی پیشرو دنبال می شوند.

جدیترین تهدیدات پیش رو را چه می دانید؟

بزرگترین تهدید افزایش پوپولیسم و حمایت از تولید داخلی است. دومین تهدید جدی بالاگرفتن امکان درگیری بین آمریکا و چین است.

چشم انداز ده سال پیش رو چگونه می بینید؟

تصور من از ده سال پیش رو، هم امیدوارانه است هم مثبت اندیشی توام با نگرانی، که امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود و تهدیداتی که به شما گفتم اشتباه از آب درآید.

به عقیده شما نبرد میان سهم ها تا چه مدت ادامه خواهد یافت؟

تا زمانی ادامه خواهد یافت که به پایان برسد، این را من با 45 سال تجربه در بازار به شما می گویم. این چیزیست که آموخته ام.

توضیح نهایی برای سرمایه گذاران دارید؟

برای ده سال آتی، پیشرفت هایی در زمینه درمان و مراقبت های بهداشتی خواهد بود. اینترنت همچنان اقتصاد جهانی را به مراحل بالاتری خواهد برد. دموکراسی ها شکوفا خواهند شد، حکومت گروه های کوچک از بین می روند و انرژی هسته ای به واقعیتی برای تولید انرژی رایگان و نامحدود تبدیل خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد