اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت امروز سکه امامی|تحلیل تکنیکال سکه مورخ 1 دی 98

هفته گذشته شاهد صعود قیمت در بازار طلا جهانی بودیم که این صعود به بازار طلا ایران نیز سرایت کرده و معاملات طلا در آخرین روز های پاییز با افزایش قمیت روبرو شد. روز گذشته 30 آبان 98 شاهد صعود قیمت دلار در بازار ایران بودیم که این افزایش قیمت موجب بالا رفتن نرخ سکه در بازار شد. در آخرین روز پاییز، دلار دومین افزایش متوالی را تجربه کرد و در کانال ۱۳ هزار تومان باقی ماند. با ثبت این رشد میزان بازدهی دلار در پاییز به بالای ۱۵ درصد رسید که این رقم در ۷ سال اخیر بی سابقه بوده و رکورد زده است.


مورخ 1 دی 98

هفته گذشته شاهد صعود قیمت در بازار طلا جهانی بودیم که این صعود به بازار طلا ایران نیز سرایت کرده و معاملات طلا در آخرین روز های پاییز با افزایش قمیت روبرو شد.
روز گذشته شاهد صعود قیمت دلار در بازار ایران بودیم که این افزایش قیمت موجب بالا رفتن نرخ سکه در بازار شد. در آخرین روز پاییز، دلار دومین افزایش متوالی را تجربه کرد و در کانال ۱۳ هزار تومان باقی ماند. با ثبت این رشد میزان بازدهی دلار در پاییز به بالای ۱۵ درصد رسید که این رقم در ۷ سال اخیر بی سابقه بوده و رکورد زده است.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: رسانه‌ها در مورد مطالب کذبی که کرارا به نقل از اینجانب در فضای مجازی می‌چرخد، سوال می‌کنند. مطالبی نظیر اگر مجبور شویم، سپرده‌های مردم را بلوکه می‌کنیم! یا قرار است از سپرده‌های مردم در بانک‌های کشور خمس و زکات برداریم.
وی افزود: پاسخ مشترک بنده به سوالات این بوده است که این شایعات نشانگر استیصال آنها و موفقیت‌های بانک مرکزی در خنثی کردن تلاش عوامل بر هم زننده ثبات بازار پول و ارز و اقتصاد کشورمان است.
همتی خطاب به مردم گفت: اطمینان داشته باشید که بانک مرکزی محکم و استوار، سیاستهای پولی و ارزی باثبات را پیش خواهد برد.
روز گذشته قیمت سکه امامی صعود قدرتمندی داشت و در این صعود پس از گذر از سطح مقاومت ۴۵۶۳۰۰۰ تا سطح مقاومت بعدی در ۴۵۹۶۰۰۰ صعود داشت اما موفق به گذر از این سطح نشد و قیمت شروع به نوسان بین این دو سطح نمود.
شاهد صعود قدرتمندی در اندیکاتور RSI ( شاخص قدرت نسبی) و قرار گرفتن قیمت بالاتر از سطح ۶۵ بودیم که این میتواند یکی از نشانه های ادامه صعود قیمت باشد.
در مسیر صعود روز گذشته شاهد ایجاد گپ های قیمتی در قیمت هستیم که انتظار بازگشت اصلاحی قیمت برای پر کردن این بخش ها خواهیم بود.
برای دوره های پیش رو در انتظار شکست سطح ۴۵۹۶۰۰۰ و ادامه صعود قیمت تا سطح 4630000 خواهیم بود.

  • مقاومت ۱: ۴۵۹۶۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۶۳۰۰۰۰
  • مقاومت ۳: ۴۶۵۹۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۵۵۱۰۰۰
  • حمایت ۲: ۴۵۲۲۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۴۹۶۰۰۰

تحلیل تکنیکال سکه امامی مورخ 1 دی 98

اخبار مهم روز:

طهری مدعی شد: مجمع تشخیص لوایح FATF را تصویب می‌کند

کسانی که با لوایح FATF مخالفت می‌کنند دو گروه هستند؛ یک گروه واقعا نظرشان این است که تصویب آنها به صلاح کشور نیست و عده‌ای هم به دلیل اینکه منافع اقتصادی دارند مخالف تصویب آن هستند و می‌خواهند که این کار انجام نشود.
به صلاح کشور است که این کار انجام شود و مجمع هم آن را تصویب خواهد کرد

توضيحات عضو كميسيون درباره FATF : اكثريت مجمع تشخيص مصلحت مخالف هستند ، وضعيت cft از پالرمو هم بدتر است

گفت‌وگوی «ترامپ» و «آبه» پس از سفر روحانی به ژاپن: رسانه‌های ژاپنی از گفت‌وگوی تلفنی نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور آمریکا خبر دادند. هنوز از محتوای این مکالمه جزئیاتی منتشر نشده است.

توییت محسن رضایی درباره بررسی لوایح FATF در مجمع: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتی نوشت: «در جلسه چهار ساعته کمیسیون مشترک مجمع راجع به CFT همه اعضای هفده نفره مجمع، دولت و مجلس نظرات خود را مطرح کردند. بررسی ادامه دارد…»

پنتاگون مخالف خروج امریکا از برجام بود: مایکل مالروی مسئول سابق میز خاورمیانه وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که پنتاگون با خروج واشنگتن از برجام مخالف بود .باید ایرانی ها را به میز مذاکره بازگردانیم. پرهیز از جنگ در خاورمیانه و درگیری با ایران، یکی از اولویت هایی بود که جیمز متیس (وزیر دفاع سابق) آمریکا آن را به ما گوش زد می کرد.

لوموند: واسطه‌گری ماکرون میان آمریکا و ایران شکست خورد نشریه فرانسوی «لوموند» به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش‌هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است. یک منبع دیپلماتیک به لوموند گفته است: یک فضای دو تا سه ماهه از تابستان تا نیمه نوامبر (اواخر آبان) وجود داشت. این فضا اکنون بسته شده است.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و انگلیس درباره ایران: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که ایران، یکی از محورهای رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایالات متحده و انگلیس بوده است.

افزایش سرعت گردش پول در اقتصاد ایران

آمارها نشان می‌دهد که درنیمه نخست امسال ۱۳.۵میلیون میلیاردتومان پول در اقتصاد ایران به چرخش درآمده است.
در نیمه نخست امسال کل حجم نقدینگی دست‌کم ۶.۵ بار در اقتصاد ایران چرخیده است.

یادداشت آقای همتی رییس بانک مرکزی:

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران
1398-10-01
10:04:03

قیمت خرید دلار آمریکا: 12,880 تومان (40)
قیمت فروش دلار آمریکا: 12,980 تومان (40)

قیمت خرید یورو: 14,150 تومان (0)
قیمت فروش یورو: 14,250 تومان (0)

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد