اونس طلا2378.69
مظنه16,586,000
18 گرم3,828,800
ارزش سکه37,368,258
قدیم (بهار)41,300,000
جدید (امامی)44,800,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

جدیدترین نظرسنجی کیتکو درباره طلا: ادامه روند صعودی قیمت

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد روند صعودی قیمت طلا در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

اکثر تحلیلگران اقتصادی وال استریت در نظرسنجی این هفته کیتکونیوز پیش بینی کردند که قیمت طلا طی هفته آینده یا افزایش خواهد یافت یا تغییر چندانی نخواهد داشت و از سوی دیگر سرمایه گذاران مین استریت نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت روند صعودی خود را دنبال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی کیتکو نیوز 17 کارشناس اقتصادی وال استریت شرکت کردند که 9 نفر معادل 53 درصد به افزایش قیمت طلا رای دادند. 7 نفر معادل 41 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا تغییری نخواهد داشت و یک نفر نیز اعلام کرد قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد.

در نظرسنجی آنلاین نیز 677 نفر شرکت کردند که 383 نفر معادل 57 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته آینده افزایش خواهد داشت. 156 نفر دیگر معادل 23 درصد گفتند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 138 نفر معادل 20 درصد نیز به عدم تغییر قیمت طلا رای دادند.

برخی تحلیلگران بر این باورند که با توجه به روزهای آخر سال 2019 میلادی، برخی از سرمایه گذاران بین المللی از بازار سهام به بازار طلا روی خواهند آورد و این مساله به نفع قیمت این فلز گرانبها خواهد بود.

ریچارد بیکر سردبیر Eureka Miner’s Report نیز گفت: افزایش شاخص سهام در بازارهای جهانی با شک و تردید روبرو است. علت اصلی رشد شاخص سهام توافق تجاری آمریکا و چین بوده است. اگر مشخص شود توافق تجاری جدید دور از انتظارات بوده است این مساله در نهایت به ضرر بازار سهام و به نفع قیمت طلا خواهد بود. به همین دلیل تصور می کنم قیمت طلا طی هفته آینده تا سطح 1485 دلار افزایش خواهد یافت.

برخی تحلیلگران اقتصادی نیز معتقدند که روند صعودی قیمت طلا طی هفته آینده به صورت متعادل خواهد بود. قیمت طلا برای هرگونه افزایش چشمگیر بیشتر نیاز به یک کاتالیزور جدید دارد. شاید استیضاح ترامپ یا اتخاذ سیاست های انبساطی جدید پولی بتواند موجب افزایش سریع قیمت طلا شود.

برخی استراتژیست های بین المللی نیز معتقدند که کاهش ارزش دلار می تواند موجب افزایش قیمت طلا تا پایان ژانویه شود.

گروهی از تحلیلگران نیز معتقدند که تنش های سیاسی در عرصه بین المللی می تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت طلا شود.

برخی نیز معتقدند با توجه به در پیش بودن کریسمس ، بازار طلا طی روزهای آینده نوسان چندانی نخواهد داشت.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد