اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا امروز 28 آذرماه 1398

قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه تحت تاثیر استیضاح رئیس جمهور آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده است.

به گزارش رویترز، پس از تصویب مفاد استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از سوی مجلس نمایندگان، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1477 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش ترامپ از سوی مجلس نمایندگان آمریکا به سوء استفاده از قدرت و جلوگیری از اجرای تحقیقات کنگره درباره پرونده جنجالی اوکراین متهم شده است.

ترامپ سومین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است که قرار است رسما استیضاح شود. قرار است استیضاح ترامپ ماه آینده در مجلس سنا که کنترل آن در اختیار جمهوریخواهان است، انجام شود. در صورت رای مثبت سناتورها، ترامپ از قدرت برکنار خواهد شد.

پس از انتشار این خبر ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی با کاهش روبرو شده و این مساله افزایش قیمت طلا را در پی داشته است.

2 مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا تاکید کرده اند که شرایط اقتصادی این کشور پس از 3 بار کاهش نرخ بهره، در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا در شرایط کنونی تصمیمی برای تغییر نرخ بهره نخواهد داشت.

میزان ذخایر طلای صندوق های سرمایه گذاری اس پی دی آر با 0.3 درصد افزایش به 883 تن رسیده است.

هند دومین مصرف کننده بزرگ جهان محدودیت های تازه ای را برای واردات طلا اعمال کرده است.

قیمت هر اونس نقره نیز با 0.2 درصد افزایش به 17.03 دلار رسیده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد