اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت امروز سکه امامی روند صعودی دارد یا نزولی ؟

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران با افزایش شروع به کار کرد+تحلیل تکنیکال قیمت سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه


مورخ 27 آذر 98

قیمت امروز سکه امامی روند صعودی دارد یا نزولی ؟

روز سه شنبه قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ها افزایش داشت و به 13050 تومان رسید. از سویی شاهد افزایش قیمت در نرخ یورو بودیم.
محمدرضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر از آغاز تحولی عظیم از شکوفایی ایران دارد. وی تصریح کرد: طرح بانکداری جمهوری اسلامی که هم اکنون در مجلس مطرح شده است باید ضمانت اجرایی مرتبط با هر بخش در قالب ضوابط و مقررات اجرایی نسبت به آن تهیه و تدوین شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اصلاحات در هیات انتظامی، ترکیب هیات انتظامی و تشکیل هیات بدوی در مجموعه اصلاح شده طرح بانکداری جمهوری اسلامی دیده شده است ضمن اینکه نحوه انتخاب قضات و اختیارات قوه قضاییه در این طرح هم وجود دارد.
پورابراهیمی خاطرنشان کرد: اصلاحات در حوزه نظارت بر فعالیت‌های بانک مرکزی در طرح مذکور دیده شده است، ولی اگر بخواهیم اجرای احکام حوزه نظارت بر فعالیت‌های بانک مرکزی عملیاتی شود نیازمند سازمانی مستقل هستیم که بتواند اختیارات خود را از یک جایگاه قانونی بگیرد. ولی تقلیل این سازمان به عنوان یک معاونت برای نظارت بر این موضوع قطعا نمی‌تواند اهداف اصلی و مدنظر ما را دنبال کرده و تحقق پیدا کند.
روز گذشته قیمت سکه امامی پس از نزول و برخور به سطح حمایت ما به سمت بالا بازگشت و به سطح هدف ما در ۴۵۰۹۰۰۰ رسید. اندیکاتور RSI ( شاخص قدرت نسبی) در حال نوسان بالای خط میانی می باشد و سعی در کسب مومنتوم کافی برای ادامه حرکت دارد.
سطح مقاومت ۴۵۰۹۰۰۰ مقاومت زیادی در برابر قیمت ایجاد کرده است از اینرو انتظار بازگشت قیمت از این سطح تا سطح حمایت ۴۴۶۶۰۰۰ را خواهیم داشت.
برای دوره های پیش رو پس از نوسان و نزول در انتظار ادامه صعود قیمت تا سطح ۴۵۲۶۰۰۰ و پس از آن ۴۵۴۵۰۰۰ تومان خواهیم بود.

  • مقاومت ۱: ۴۵۰۸۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۵۴۶۰۰۰
  • مقاومت ۳: ۴۵۸۳۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۴۶۵۰۰۰
  • حمایت ۲: ۴۴۲۳۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۳۸۰۰۰۰

اخبار مهم روز:

نمایندگان کنگره آمریکا به تروریسم اقتصادی علیه ایران اذعان کردند: ۱۷ عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌‌ای به وزیر خزانه‌داری این کشور ضمن اذعان به تروریسم اقتصادی واشنگتن علیه تهران، اعلام کردند «کارزار فشار حداکثری» در تبادلات مربوط به کالاهای بشردوستانه با ایران مانع ایجاد کرده است.

استعلام مستقیم از FATF درباره ایران: تنها کره شمالی مشمول اقدامات متقابل این نهاد است و در لیست سیاه قرار دارد؛ و ایران مشمول چنین اقداماتی نیست و در طبقه‌بندی مجزایی از کره شمالی قرار دارد. نشست بعدی در بهمن ماه در پاریس برگزار میگردد

گفت‌وگوی وزرای خارجه تروئیکا درباره ایران: وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان ادعاهای همیشگی کشورهای اروپایی برای توجیه نقض تعهداتشان در قبال برجام را تکرار کردند. آنها مدعی شدند: انگلیس، آلمان و فرانسه به توافق هسته‌ای متعهد هستند، اما ایران اقداماتی انجام داده است که آینده خود را به خطر می‌اندازد. باید به این موارد فوراً رسیدگی شود. گفتنی است کشورهای اروپایی به پیروی از آمریکا از عمل به تعهداتشان در توافق هسته‌ای ایران خودداری می‌کنند در حالیکه همواره ادعای عمل به تعهداتشان را دارند؛ موضوعی که تاکنون عملا اجرا نشده است.

روحانی: تحریم به عنوان یک مسیر باخت باخت نمی تواند ادامه یابد و آمریکایی ها ناچارند برگردند

حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی: ایران ۲۸ بند از ۳۲ توصیه FATF را اجرا کرده است. در حال حاضر اختلاف بر سر چهار توصیه دیگر است به نظر ما پذیرش این توصیه‌ها به ضرر کشور خواهد بود .آمریکا دیگر نمی‌تواند با فشار ایران را در لیست سیاه قرار دهد.

بانک مرکزی ادعاهای مطرح شده به نقل از همتی را تکذیب کرد: بانک مرکزی تاکید کرد تلاش‌های دشمنان کشور برای برهم زدن آرامش سیستم بانکی کشور با انتصاب يك سري اخبار کذب به نقل از رئيس كل محترم بانك در تلاش براي ترويج شايعات گوناگون هستند که از آن جمله می‌توان به خبر کذب تبدیل مالیات به خمس و ذکات اشاره کرد.

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران با افزایش شروع به کار کرد !
1398-09-27
10:04:03

قیمت خرید دلار آمریکا: 12,800 تومان (100)
قیمت فروش دلار آمریکا: 12,900 تومان (100)

قیمت خرید یورو: 14,100 تومان (100)
قیمت فروش یورو: 14,200 تومان (100)

توییت آقای روحانی:

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد