اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا کانال نزولی قیمت طلا ادامه خواهد یافت؟

در حالی که قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی 1458 دلاری حفظ شده است، سئوال اساسی این است که آیا کانال نزولی قیمت ادامه خواهد داشت؟

به گزارش اف ایکس استریت، تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که قیمت طلا همچنان در کانال نزولی قرار دارد، کانالی که از 19 اوت تاکنون درون آن قرار گرفته است. بنابر این هرگونه افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی محدود خواهد بود.

بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال نشان می دهد قیمت طلا همچنان سطح مقاومتی حساس و روانی 1480 دلاری را بالای سر خود می بیند. سطح حمایتی حساس قیمت طلا نیز در ابتدا 1458 دلار و سپس 1445 دلار خواهد بود.

اگر این سطوح حمایتی از دست برود، احتمال ریزش قیمت طلا تا 1410 دلار وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر سطح مقاومتی 1480 دلاری با قدرت شکسته شود، هدف نخست قیمت هر اونس طلا محدوده 1515 دلار خواهد بود. با دستیابی به این هدف، سطح مقاومتی بعدی برای طلا 1535 دلار خواهد شد و در نهایت طلا می تواند به سوی هدف 1557 دلاری حمله کند.

این در شرایطی است که ی بی تاکر مدیر موسسه سرمایه گذاری Metalla Royalty & Streaming بر این باور است که قیمت طلا تا زمانی که سیاست های انبساطی پولی بانک های مرکزی جهان ادامه داشته باشد، روند صعودی خواهد داشت.

وی افزود: طلا اکنون بهترین سرمایه گذاری برای پوشش ریسک ناشی از تنش های سیاسی و اقتصادی و تجاری است. به نظر من قیمت طلا طی سال آینده به 1900 دلار خواهد رسید.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد