اونس طلا2209.07
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت گوشی A70 در موبایل‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین

سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ارقامی است که در زمان مراجعه به موبایل‌فروشی‌ها درباره قیمت گوشی A70 خواهید شنید. باید توجه داشته باشید که مدل‌های ارزان‌قیمت عموما رجیستر نشده هستند. عموما این مدل با قیمت حدود چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در موبایل فروشی‌ها پیدا می‌شود


قیمت گوشی A70 سامسونگ در فروشگاه‌های آنلاین و موبایل‌فروشی‌ها حدود ۲۰۰ هزار تومان اختلاف دارد. موبایل فروشی‌ها عموما قیمت گوشی A70 با حافظه ۱۲۸ و رام شش گیگابایت را چهار میلیون و ۶۰۰ تا چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرند. قیمت این محصول در فروشگاه‌های آنلاین دست کم چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و بعضا به پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. در این بین بعضی فروشنده‌ها قیمت گوشی A70 را با ارقام عجیبی مثل سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام می‌کنند. باید توجه داشته باشید که این گوشی‌ها رجیستر شده نیستند و عملا نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. مگر اینکه زحمت کار‌های مربوط به رجیستری را شخصا متقبل شوید.

قیمت گوشی A70 در موبایل‌فروشی‌ها

سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ارقامی است که در زمان مراجعه به موبایل‌فروشی‌ها درباره قیمت گوشی A70 خواهید شنید. بازه بزرگی است نه؟ احتمالا وقتی با یک فروشنده مواجه شوید که قیمت گوشی A70 را سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام کند، حسابی دست و پایتان را گم کنید، اما داستان از این قرار است که گوشی‌های رجیستر نشده با قیمت پایین‌تری نسبت به بازار عرضه می‌شوند و دردسر‌های رجیستر کردن آن بر عهده خود مشتری است. نکته دیگر درباره این تفاوت قیمت، مدل‌های یک سیم‌کارته و دوسیم‌کارته آن است. برای همین بهتر است بعد از پرسیدن قیمت گوشی A70، حتما بپرسید که این گوشی یک‌سیمکارته است یا دوسیمکارته؟ تفاوت دیگر که باعث به وجود آمدن اختلاف یک میلیونی شده، حافظه RAM این مدل گوشی است. گوشی سامسونگ A70 حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت دارد و RAM آن در دو مدل چهار و شش گیگابایتی به بازار عرضه شده است. طبیعتا گلکسی A70، 4GB قیمت پایین‌تری نسبت به گلکسی A70، 6GB دارد.
موبایل‌فروشی‌ها در تهران عموما قیمت گوشی A70 با حافظه ۱۲۸ و رام شش گیگابایت را بین چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تا چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرند. قیمت این محصولات در بعضی موبایل‌فروشی‌ها به چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان هم می‌رسد، اما بهتر است سراغ گزینه‌های ارزان‌تر ۴.۷ میلیونی بروید. مدل‌های تک‌سیمکارت در بازار حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است و با قیمت چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در موبایل‌فروشی‌ها قیمت دارد.
قیمت گوشی A70 با حافظه ۱۲۸ و رام چهار گیگابایت حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر از مدل شش گیگابایتی است. موبایل‌فروشی‌ها در تهران و کلانشهر‌هایی مثل شیراز و اصفهان این مدل گلکسی A70 را حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند.


موبایل‌فروشی‌هایی که قیمت گوشی A70 سامسونگ را کمتر از چهار میلیون تومان اعلام می‌کنند، عموما این محصول را به صورت رجیستر نشده می‌فروشند. در چنین حالتی هزینه‌ها و کار‌های رجیستر کردن گوشی بر عهده خود شما خواهد بود، در غیر این صورت استفاده از این موبایل عملا غیرممکن است.

قیمت گوشی A70 در فروشگاه‌های آنلاین

قیمت گوشی A70 سامسونگ در فروشگاه‌های اینترنتی بعضا به پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. عموما فروشگاه‌های اینترنتی قیمت گوشی A70 با حافظه ۱۲۸ و رام شش گیگابایت را بالاتر از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرند. البته گزینه‌های ارزان‌تر هم وجود دارد. از طرف دیگر قیمت گوشی‌های رجیستر نشده در فروشگاه‌های آنلاین، تقریبا با گوشی‌های رجیستر شده در موبایل‌فروشی‌ها برابری می‌کند و حدود چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
حداقل قیمت گوشی A70 با ظرفیت ۱۲۸ و رام شش گیگابایت در فروشگاه‌های آنلاین چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و بررسی‌های ما نشان داد نمی‌توان در بین این فروشگاه‌ها ارقام پایین‌تر پیدا کرد.
گوشی A70 سامسونگ در چهار رنگ آبی، قرمز، مشکی و سفید به بازار عرضه شده و در فروشگاه‌های اینترنتی قیمت گوشی A70 مشکی‌رنگ، در حد ۱۰۰ هزار تومان گران‌تر از باقی رنگ‌ها است. باید توجه داشته باشید که اختلاف قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی، می‌تواند به خاطر مسئله گارانتی هم باشد. فروشگاه‌هایی که گوشی را با گارانتی می‌فروشند، عموما قیمت بالاتری دارند.

ویژگی‌های گوشی A70 سامسونگ

گوشی موبایل گلکسی A70 سامسونگ حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد و حافظه جانبی آن تا یک ترابایت را پشتیبانی می‌کند. این مدل هم به صورت تک‌سیمکارت و هم به صورت دو سیم‌کارت به بازار عرضه شده و در هر دو مورد صرفا می‌توان از سیمکارت‌های نانو استفاده کرد.
دوربین پشت سامسونگ گلکسی A70 سه لنز مجزا دارد. یکی ۳۲ مگاپیکسل، یکی هشت و دیگری پنج مگاپیکسل کیفیت دارد و دارای حسگر عمق است. فیلم‌برداری دوربین گلکسی A70 با کیفیت 2160p و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین جلو یا همان دوربین سلفی کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی دارد و فیلم‌برداری آن با همان سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه انجام می‌شود. کیفیت فیلم‌برداری دوربین جلو گوشی گلکسی A70 سامسونگ 1080p است.
درگاه USB گوشی A70 از نوع Type C. است و برای شارژ کردن آن نمی‌توان از شارژر‌های قدیمی سامسونگ استفاده کرد. سیستم عامل این مدل اندورید ۹ یا همان پای است. سی پی یو هشت هسته‌ای از دیگر ویژگی‌های این موبایل است.
گوشی گلکسی A70 سامسونگ به حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی و قطب‌نما مجهز است. باطری این مدل به صورت داخلی است و چهار هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. به عبارتی اگر یک پاور بانک ۱۰ هزار میلی‌آمپری داشته باشید، دو بار می‌توانید گوشی A70 سامسونگ را به طور کامل شارژ کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد