اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فتحی از استقلال رفت/ موافقت وزیر ورزش با استعفا

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان با استعفای فتحی موافقت کرده و آن را برای هیات مدیره باشگاه جهت تعیین جانشین ارجاع داده است.

به گزارش سایت طلا ، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اولویت این وزارتخانه برگرداندن آندره‌آ استراماچونی به استقلال است که منابع مالی لازم برای این کار هم فراهم است.

درپی خروج استراماچونی از کشور باشگاه استقلال به دنبال حل مشکلات و بازگرنداندن او بود اما رییس هیات مدیره باشگاه روز گذشته اعلام کرد که استقلال به تمام تعهدات خود در مقابل استراماچونی عمل کرده است و اگر این مربی ایتالیایی برنگردد یک مربی محبوب جایگزین او خواهد شد، این درحالی است که استراماچونی نیز در گفت‌وگوهایی متعدد اعلام کرد که مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارد و مقدمه این اتفاق این است که مشکلات حقوقی قراردادش حل شود.

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال شب گذشته از سمتش استعفا و استعفانامه‌اش را تقدیم وزیر ورزش کرده بود. اکنون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که "مسعود سلطانی‌فر با استعفای فتحی موافقت کرده است".

این استعفا برای هیات مدیره باشگاه استقلال جهت تعیین جانشین فتحی ارجاع شده است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزیر همچنین از هیات مدیره خواست تا هر چه سریع‌تر با پیگیری و استمرار اقدامات صورت گرفته برای بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال، تلاش‌های همه جانبه خود را ادامه دهند و موجبات رضایت هواداران را بیشتر فراهم کنند.

این استعفا روند مدیریتی و تحولات مدنظر هیات مدیره برای انتخاب جانشین استراماچونی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و با توجه به اعلام وزارت ورزش برای بازگرداندن مربی ایتالیایی، تلاش‌ها بر رفع دغدغه‌های استراماچونی و امکان بازگشت او متمرکز خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد