اونس طلا2370.89
مظنه16,216,000
18 گرم3,743,400
ارزش سکه36,534,648
قدیم (بهار)40,800,000
جدید (امامی)43,800,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

تحلیل و پیش بینی آینده قیمت سکه امامی در این هفته

روز گذشته قیمت سکه به صعود خود ادامه داد و در این صعود به سطح هدف ما در ۴۶۵۰۰۰۰ رسید! (تحلیل تکنیکال سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه)


مورخ 18 آذر 98

تحلیل و پیش بینی آینده قیمت سکه امامی مورخ 18 آذر 98

عبدالناصر همتی، رییس بانک مرکزی ایران در اینستاگرام خود در خصوص تلاش برای بازگشت ثبات به بازار ارز چنین گفت:

این روزها مجدداً موضوع افزایش نرخ ارز در بازار بحث روز مردم و فعالین اقتصادی است. همانگونه که بارها تاکید کرده‌ام بانک مرکزی مدیریت علمی مبتنی بر بنیان‌های بازار را که طی یک سال گذشته آرامش لازم را به بازار ارز برگرداند ادامه خواهد داد.
طبیعتاً شوک قیمت بنزین و نیز انتظارات تورمی ناشی از آن بازارهای مختلف منجمله بازار ارز و ثبات نسبی چندین ماهه آن را موقتا متاثر می سازد. فارغ از دلایل و آثار اجرای طرح اصلاح غیر قیمت بنزین آنچه به این جانب و بانک مرکزی مربوط می شود استمرار مدیریت اصولی بازار ارز است.
لذا این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهم که همچون گذشته بانک مرکزی تمام تلاش خود را برای برگرداندن ثبات لازم به بازار ارز به کار خواهد گرفت. هموطنان عزیز ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز را همواره مد نظر داشته باشند.
یکی از اقتصاددانان اسپانیایی گفته است سیاست پولی مناسب و تلاش دیپلماتیک راه حل مشکل های اقتصادی ایران می باشد.
روز گذشته بودجه ۱۹۸۸ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ تسلیم مجلس شد که ۶۵۳ میلیارد تومان آن بودجه عمومی اعلام شده و بودجه شرکت های دولتی سه برابر بودجه عمومی دولت عنوان گردید.

روز گذشته قیمت سکه به صعود خود ادامه داد و در این صعود به سطح هدف ما در ۴۶۵۰۰۰۰ رسید.
بازار همچنان در شوک گرانی پس از بنزین و همچنین افزایش تقاضا برای دلار بخاطر تعطیلات کریسمس به سر می برد از اینرو انتظار ادامه صعود در قیمت سکه را خواهیم داشت.
برای دوره های پیش رو در انتظار رسیدن قیمت به سطح مقاومت ۴۶۶۹۰۰۰ و پس از آن ۴۷۰۳۰۰۰ تومان هستیم.
در نظر داشته باشید که بازار تحت تاثیر یک روند صعودی قدرتمند برای مدتی قرار گرفته است از اینرو انتظار بازگشت های اصلاحی به منظور تعدیل قیمت خواهد رفت.
روند کلی بازار در حال حاضر صعودی پیش بینی میشود.

  • مقاومت ۳: ۴۷۳۳۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۷۰۳۰۰۰
  • مقاومت ۱: ۴۶۶۹۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۶۱۶۰۰۰
  • حمایت ۲: ۴۵۷۱۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۵۲۹۰۰۰

تحلیل سکه امامی

اخبار مهم روز:

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

  • سال اینده رشد اقتصادی کشورمان مثبت می‌شود.
  • برنامه ریزی‌هایی انجام شده است تا بتوانیم در سال آینده حدود یک میلیون فرصت شغلی برای جوانان ایجاد کنیم.
  • نرخ تورم نقطه به نقطه آذر در مقایسه با آبان و تورم ۱۲ ماهه منتهی به آذر در مقایسه با ۱۲ ماه منتهی به آذر پارسال در حال کاهش است.
  • این موضوع به این معنا نیست که قیمت‌ها کاهش یافته بلکه رشد قیمت‌ها کاهش یافته است.
  • در سال آینده واردات کالا‌ها با ارز نیمایی به جای نرخ حدود ۱۰ یا ۱۱ هزار تومان با نرخ حدود ۸ هزار و ۵۰۰ تومان انجام می‌شود

طبق لایحه بودجه ۱۳۹۹ میزان مالیات بر کالاها و خدمات ۹۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که بالاترین میزان را نسبت به دیگر مالیات‌ها دارد !

ظریف در استانبول: از میزان اجرای تعهدات اروپایی ها در برجام ناراضی هستیم، پیوستن به اینستکس اقدامی مثبت است اما آنچه مهم است عملیاتی شدن آن است.

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی: روسیه به خاطر لغو معافیت‌های آمریکا از فردو کنار نکشید، تلقی ما این است که روس‌ها به خاطر تمدید نشدن معافیت‌های آمریکا از #فردو کنار نمی‌کشند کمااینکه نیروگاه ۲ و ۳ بوشهر را در دست اقدام دارند. ما می‌توانیم حتی بدون روس‌ها به لحاظ فنی در رابطه با تولید ایزوتوپ‌های پایدار کار را ادامه دهیم. البته به لحاظ سیاسی اگر روس‌ها کنار ما باشند حتما بهتر است.

هادی قوامی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ممکن است نرخ بنزین ۱۵۰۰، ۱۸۰۰ یا دو هزار تومان شود و دیگر بیشتر از دو هزار تومان نخواهد بود و همچنین احتمالا دو نرخی بودن بنزین در بودجه ۹۹ حذف می شود.

بررسی لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور نشان می‌دهد که بودجه امور دفاعی و امنیتی نسبت به سال ۹۸،‌ کاهش ۱۳۵۶ میلیارد تومانی داشته است!

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد