اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استوری همسر استراماچونی در تایید شایعه جدایی/قهر استراماچونی جدی‌تر شد؟

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حاضر نشد. استوری همسر استراماچونی به شایعات جدایی این مربی موفق از جمع آبی ها قوت بخشید

به گزارش سایت طلا باشگاه استقلال اعلام کرد: ضمن پوزش از اهالی رسانه، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی پیکان مقابل استقلال حضور نخواهد داشت.

در پی ناراحتی استراماچونی مبنی بر پرداخت نشدن دستمزدش از سوی استقلال، وی روز گذشته با لباس شخصی در تمرین تیمش حضور یافت و برخی از رسانه‌های کشورش از احتمال فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی خبر داده‌اند که با غیبت او در نشست خبری قبل از بازی، این موضوع جدی‌تر شده است.

همسر استراماچونی شایعات رفتن استراماچونی از استقلال را با استوری خود قوت بخشید تا مشخص شود همه چیز جدی است یا حداقل اینکه آنها می خواهند با فشار افکارعمومی و از طریق فضای مجازی به خواسته ها برسند.‬‎

همسر استراماچونی لینک خبر خبرگزاری کالچو مرکاتو مبنی بر ناراحتی و رفتن استرا از استقلال را در استوری صفجه اینستاگرامی خود کار کرده است.

همسر استرا نوشته: نمی توانم باور کنم!

امروز (شنبه) ابتدا خبر حذف استقلال از آسیا روی خبرگزاری‌ها رفت و بعد، داستان تکراری پرداخت نشدن حقوق استراماچونی ازسوی باشگاه، منتشر شد اما مهم تر از همه ترک تمرین از سوی مربی ایتالیایی و سپردن آن به دستیاران ماجرا را وارد فاز جدی تری کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد