اونس طلا2301.75
مظنه15,686,000
18 گرم3,621,100
ارزش سکه35,340,558
قدیم (بهار)39,800,000
جدید (امامی)42,900,000
نیم25,200,000
ربع15,300,000

تحلیل و پیش بینی سکه امامی مورخ 17 آذر 98

با توجه به صحبت های یک کارشناس امور بانکی در حال حاضر نمیتوان تاثیر انتخابات مجلس بر روی نرخ دلار را قطعی ابراز داشت اما میتوان انتظار داشت که عدم افزایش قیمت دلار بتواند مشوقی برای حضور در انتخابات به شمار رود!+ تحلیل تکنیکال سکه امامی و اخبار مهم پیرامون قیمت سکه


یکشنبه 17 آذر 98

تحلیل و پیش بینی سکه امامی مورخ 17 آذر 98

با توجه به صحبت های یک کارشناس امور بانکی در حال حاضر نمیتوان تاثیر انتخابات مجلس بر روی نرخ دلار را قطعی ابراز داشت اما میتوان انتظار داشت که عدم افزایش قیمت دلار بتواند مشوقی برای حضور در انتخابات به شمار رود.
با وجود اعلام وجود دلار ۴۲۰۰ تومانی در بودجه سال آینده اما عضو کمیسیون برنامه و بودجه معتقد است این نرخ باید حذف شده و قیمت ارز مطابق نرخ آزاد محاسبه گردد. برخی از گمانه زنی ها حاکی از این است که نرخ دلار در سال آتی یازده هزار تومان خواهد بود. اگرچه عبدالناصر همتی، رییس بانک مرکزی نظر به تداوم تعیین نرخ ۴۲۰۰ تومان برای دلار در سال ۹۹ دارد.
روز گذشته شاهد صعود قیمت طلا و سکه در بازار بودیم و این درحالی است که طلا جهانی کاهش داشته است و بازار ایران واکنشی به این کاهش نداشت.
روز گذشته شاهد صعود در قیمت سکه امامی تا سطح مقاومت ۴۶۲۱۰۰۰ بودیم. قیمت موفق به گذر از این سطح نشده و مقداری نزول داشت اما قیمت همچنان بالاتر از سطح ۴۵۶۷۰۰۰ پایدار است.
اندیکاتور RSI (شاخص قدرت نسبی) همچنان در منطقه اشباع فروش در نوسان است و بالاتر از سطح ترند در نوسان میباشد و سیگنال ادامه صعود قیمت را میدهد.
قیمت تحت تاثیر روند صعودی قدرتمندی قرار دارد اما هنوز موفق به شکست سطح ترند و قرار گرفتن بالاتر از آن نشده است. برای دوره های پیش رو در انتظار شکست سطح ترند و صعود تا سطح ۴۶۵۰۰۰۰ تومان هستیم.
در صورت قرار گرفتن قیمت پایین تر از سطح ۴۵۳۸۰۰۰ صعود به تعویق خواهد افتاد.

  • مقاومت ۳: ۴۶۸۴۰۰۰
  • مقاومت ۲: ۴۶۵۰۰۰۰
  • مقاومت ۱: ۴۶۲۱۰۰۰
  • حمایت ۱: ۴۵۶۷۰۰۰
  • حمایت ۲: ۴۵۳۸۰۰۰
  • حمایت ۳: ۴۵۱۶۰۰۰

تحلیل سکه امامی

اخبار مهم روز:

  • نظر نوبخت درباره سرنوشت دلار بودجه ۹۹: دو نرخ ارز کلیدی سال آینده ۴۲۰۰ و ۸۵۰۰ تومان هست.نرخ ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و نرخ دلار نیمایی بودجه نیز در محدوده ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده و میانگین وزنی این دو ارز کلیدی در بودجه ۹۹ حدود ۵۳۰۰ تومان تعیین خواهد شد.

بیانیه آژانس درباره دیدار عراقچی با «گروسی»

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به دیدار روز جمعه معاون سیاسی وزیر خارجه ایران با مدیر کل جدید این نهاد، بر لزوم همکاری کامل و به موقع ایران با آژانس تاکید کرد.

  • در این بیانیه آمده است:
  • دو طرف درباره فعالیت‌ها و اقدامات پادمانی آژانس در ایران از جمله راستی‌آزمایی و نظارت تعهدات هسته‌ای این کشور تحت توافق برجام و دیگر مسائل رایزنی کردند.
  • مدیر کل آژانس همانطور که قبلا تاکید کرد بود به دنبال ایجاد یک روابط سازنده کاری با طرف ایرانی است.
  • رافائل گروسی همچنین بر نیاز به همکاری کامل و به موقع ایران در پرداختن به سوالات آژانس درباره تکمیل اعلامیه‌های پادمانی ایران تاکید کرد.

اعلام آمادگی ۳۲ شرکت اروپایی برای همکاری با صنعت نفت ایران:

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران گفت: ۳۲ شرکت اروپایی برای همکاری با شرکت‌های ایرانی در صنعت نفت اعلام آمادگی کرده‌اند؛ اما این شرکت‌ها شرط گذاشته‌اند که در صورتی در قالب اینستکس آماده همکاری با شرکت‌های ایرانی هستند که وزارت نفت ایران، شرکت‌های خصوصی را ضمانت کند

اروپا ضمن انتقاد از کاهش تعهدات برجامی‌ ایران، خواهان حفظ توافق شد

بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص نشست کمیسیون مشترک برجام:
در این نشست نگرانی‌هایی جدی در خصوص اقدامات اخیر ایران در زمینه اجرای تعهدات هسته‌ای مطرح شد.
شرکت‌کنندگان، ایران را تشویق کردند که اقدامات ضروری را برای اجرای کامل تعهدات هسته‌ای‌ و اجتناب از انجام اقدامات تنش‌آمیز اتخاذ کند.
آنها همچنین بر اهمیت حفظ مزایای اقتصادی برجامی ایران تاکید کردند.
مشارکت‌کنندگان از تصمیم بلژیک، دانمارک، فنلاند، هلند، سوئد و نروژ برای پیوستن به اینستکس استقبال کردند.
مشارکت‌کنندگان از تلاش‌های دیپلماتیک اخیر به منظور کاستن از تنش‌ها قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه آمریکا از رویکرد سازنده ایران در آزادی «ژیو وانگ» ابراز خرسندی کرد.

قطر: فراموش نمی‌کنیم ایران آسمانش را روی ما گشود، وزیر امور خارجه قطر که از مذاکره کشورش با عربستان برای پایان دادن به بحران میان دو کشور خبر داد گفت، قطر به روابط حسن همجواری با ایران متعهد است.

یک مقام آمریکایی: ترامپ آماده گفتگوی بدون پیش‌شرط با ایران است!

خاویر سولانا دبیرکل اسبق اتحادیه اروپا و نماینده عالی سیاسی امنیتی اتحادیه اروپا از مبادله و آزادسازی متقابل بازداشت‌شدگان به عنوان اولین توافق بین ترامپ و ایران ابراز امیدواری کرد و اشاره داشت که البته هنوز کافی نیست.

  • دولت اعتراف کرده , لایحه ی بودجه ۹۹ متفاوت ترین لایحه ی بودجه ی ۷۰ سال اخیر ایران است.
  • سال ۹۹ شاید درآمد های دولت به طوری تامین شود که خوشایند خیلی نباشد.
  • دخل و خرج دولت با صادرات روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت با هم نمیخواند!
  • فقط ۲۴۹ هزار میلیارد تومان از کسری بودجه باید از طریق مالیات و گمرک تامین شود که رقم کمی نیست !

فروش ۴۰ هزار میلیارد تومان اموال مازاد دولت در سال آینده: وزارت امور اقتصادی و دارایی، مطابق با لایحه بودجه سال ۹۹ کشور، مکلف است تا در سال آینده ۴۰ هزار میلیارد تومان از اموال مازاد دولت را به فروش رساند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد