اونس طلا2372.3
مظنه16,386,000
18 گرم3,782,700
ارزش سکه36,917,658
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)44,350,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

درمان چاقی صورت و رفع آلودگی پوست

بخور روزانه صورت می‌تواند آلودگی‌های جذب شده در طول روز را به راحتی پاکسازی نماید و سبب باز شدن منافذ پوست شود که در نتیجه شادابی پوست را به دنبال دارد.

درمان چاقی صورت با بخور

پاکسازی پوست با بخور صورت کاملا رایگان بوده و هرکسی در منزل شخصی خود می‌تواند به راحتی بخور صورت را انجام دهد. این روش سبب آبرسانی به پوست می‌شود و شما را از انواع کرم آب‌رسان بی‌نیاز می‌کند. فقط کافی است ظرف آب گرمی‌ آماده نمایید و صورت خود را روی آب گرم بگیرید و با حوله یا پارچه نگذارید بخار تولید شده خارج شود. همین ترفند ساده باعث جلوگیری از خشکی صورت و لطافت پوست شما خواهد شد.

برخی از تاثیرات معجزه آسای بخور صورت اشاره می‌کنیم:

• ضد عفونی کننده پوست

• مقدمه‌ای برای گذاشتن ماسک بر روی صورت

• آب‌رسانی به پوست و بازکردن منافذ پوست

• از بین بردن لک، جوش و بیشتر امراض پوستی

• برداشتن یک لایه از پوست که همان آلودگی‌هایی می‌باشد که در طول روز بر روی پوست می‌نشیند.

و...

اگر می‌خواهید پوستی شاداب و زنده داشته باشید. تاثیرات بخور صورت را نادیده نگیرید و از این روش کاملا رایگان در منزل خود بهره بگیرید.

درمان چاقی صورت با بخور

نحوه صحیح بخور صورت چگونه است؟

نحوه بخورصورت به دو روش امکان پذیر می‌باشد. یک روش که همان روش سنتی می‌باشد به این صورت که ظرفی آبی را جوشانده و صورت خود را 7 الی 10 دقیقه در معرض بخار تولیدشده از آب قرار می‌دهیم و با حوله یا پتو برروی سر مانع خروج بخار می‌شویم. بعد می‌توانیم با آب ولرم صورت را شسته تا لطافت آن را ببینیم و حس کنیم.

در روش دوم پاکسازی پوست در منزل، از بخور صورت استفاده می شود در این حالت مقداری از داروهای گیاهی که به نشاط پوست صورت کمک می‌کند مانند استخودوس، گل همیشه بهار، بابونه و... را داخل ظرف آبی ریخته و به میزان10 الی 15 دقیقه می‌گذارید که بجوشد بعد می‌توانید مانند روش قبل حوله را روی سر بگیرید و بگذارید 10 دقیقه پوست خود این بخار را حس کند. در پایان می‌توانید صورت خود را شسته و از لطافت آن لذت ببرید.

بعد از اتمام هر کدام از دو روش بخور می‌توانید جهت بهتر شدن پوست از انواع ماسک پوست استفاده نمایید. زیرا این بهترین زمان برای استفاده از ماسک صورت می‌باشد زیرا بخور صورت پوست شما را آماده جذب هر گونه ویتامین و مواد مغذی کرده است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد