اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سخنان ترامپ باعث افزایش قیمت طلا شد !

شرایط ریسک پذیری تحت تاثیر نظرات دونالد ترامپ قرار گرفته است بطوریکه شاخص های آتی سهام ایالات متحده به همراه نرخ بازدهی اوراق قرضه به سطوح پایین چرخش داشته اند.اونس طلای جهانی نیز به سطوح 1470دلار رسیده است+تحلیل تکنیکال طلا جهانی

ترامپ در اجلاس ناتو : بيانيه رئيس جمهور فرانسه در مورد ناتو و توصيف آن به "مرگ مغزى" ، اهانت آميز و بى ادبانه بود. بسيار متعجب شدم. فرانسه البته از لحاظ اقتصادى هم شرايط خوبى ندارد.

آنها حتى كمپانيهاى ما را هم شامل مالياتشان ميكنند ، خوب ما هم از آنها ماليات ميگيريم. از همه كالاهايشان!

اتحاديه اروپا تجارت بسيار غيرمنصفانه اى با ما دارد

با اتحاديه اروپا در مورد ناتو و تجارت در حال صحبت هستيم

من طرفدار پرپاقرص بركسيت هستم و فكر ميكنم نخست وزير بريتانيا شخصيت قدرتمندى ست كه كارش را به درستى انجام خواهد داد! قصد دخالت در انتخاباتشان را ندارم.

اميدوارم كه كيم جونگ اون به توافق خلع سلاح هسته اى پايبند شود ولى اگر لازم باشد ، براى كنترل كره شمالى از گزينه نظامى هم استفاده ميكنم! منصفانه است كره جنوبى هزينه هاى بيشترى به ما بابت دفاع از آنها پرداخت كند! اگر قرار بر توافق با چين است ، در حال حاضر به خوبى با آنها همكارى ميكنيم!من کیم را مرد موشکی خطاب می کنم چرا که وی از ارسال راکت ها خوشنود می شود، ترامپ‌ می گوید امیدوار است که رهبر کره شمالی به تعهدات خود پایبند باشد اما خواهیم دید چی می شود.

من هيچ موعد و ضرب الاجلى براى رسيدن به توافق تجارى با چين ندارم. شايد بهتر باشد كمى بيشتر صبر كنيم حتى تا بعد از انتخابات رياست جمهورى ٢٠٢٠ (در اين صورت تعرفه هاى جديد رأس ١٥ دسامبر در راه است!)

ترامپ‌ می گوید عربستان سعودی مورد حمله قرار گرفت و به کمک نیاز داشت به همین دلیل ما نیرو های نظامی خود را به آنجا بردیم و اکنون آنها هزینه آن را پرداخت می کنند.

دونالد ترامپ می گوید با رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون رابطه خوبی دارد اما گاهی اوقات وی حرف هایی می زند که نباید بزند. وی در خصوص انتخابات پارلمانی انگلستانی و همکاری با جرمی کوربین گفت که با هر شخصی می تواند همکاری کند. ترامپ در مورد آلمان نیز می گوید این کشور سهم خود را بطور منصفانه به ناتو پرداخت نمی کند.

تحلیل طلا

شرایط ریسک پذیری تحت تاثیر نظرات دونالد ترامپ قرار گرفته است بطوریکه شاخص های آتی سهام ایالات متحده به همراه نرخ بازدهی اوراق قرضه به سطوح پایین چرخش داشته اند.اونس طلای جهانی نیز به سطوح ۱۴۷۰.۴۰ رسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد