اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا جهانی و اخبار مهم روز

تحلیل تکنیکال و فاندمنتال طلا جهانی و اخبار مهم پیرامون قیمت طلا


مورخ 12 آذر 98

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا جهانی و اخبار مهم روز

  • تلويزيون دولتى چين (CCTV): دولت چين در اعتراض به دخالت امريكا در امور هنگ كنگ ، تحريم مقامات غيردولتى امريكايى را استارت زده و به زودى اقدامات بيشترى اتخاذ خواهد شد.

بانك مورگان استنلى باز هم وارد خريد جديدى در دلار نيوزيلند در نرخ 0.6400 شده است، با حد توقف ضرر اين خريد در 0.6320
به هدف نهايى 0.6640 !

همچنين اين بانك فروشنده دلار در برابر يوان چين است، با حد توقف ضرر اين فروش در 7.10 به هدف نهايى 6.90

  • رويترز ميگويد: با توجه به آغاز عرضه سهام كمپانى آرامكو در بازار سهام امريكا (از هفته آينده) ، دولت سعودى از اعضاى اوپك پلاس رسما تقاضاى كاهش بيشتر در حجم توليدات را دارد(اجلاس فصلى اوپك پلاس پنجشنبه و جمعه اين هفته برگزار ميشود)

ترامپ ميگويد: برزيل و آرژانتين درحال دستكارى و تضعيف سهمگينى در ارزش پول ملى خود هستند كه به ضرر كشاورزان امريكاييست.بنابراين تمامى تعرفه هاى واردات فولاد و آلومينيوم از اين دو كشور برقرار خواهند بود ؛وى باز هم از فدرال رزرو خواست براى تسهيل تجارت صنعتگران امريكايى ،نرخ بهره و قيمت دلار را كاهش دهد و امكان تجارت منصفانه با دنيا را از اين طريق فراهم كند(پاول بارها اعلام كرده كه تسعير و هدايت قيمت دلار$ وظيفه خزانه دارى امريكاست نه فدرال رزرو)

ترامپ در توییتر نوشت: بازارهاى امريكايى از زمان اعلام و ابلاغ تعرفه ها در ابتداى مارس ، ٢١٪؜ رشد كرده در حالى امريكا درآمد سنگينى (از تعرفه ها) كسب كرده و بخش زيادى نيز خرج كشاورزان شده كه توسط چين هدف گرفته شده بودند

  • رئيس جمهور برزيل آمادگى خود جهت گفتگو با ترامپ را اعلام كرد.

از ترامپ سوال شد: آيا لايحه جديدى كه در خصوص حمايت از تظاهركنندگان هنگ كنگ تصويب كرديد ، توافق تجارى با چين را مشكل نميكند؟ پاسخ : آن را راحت كه نميكند! ببينيم چه ميشود!

گزارش عملكرد خريد صنايع ايالتى امريكا توسط انستيتوى ISM براى چهارمين ماه پياپى افت زير تراز 50.0 را ثبت كرد

پرداختيهاى كارگران و اشتغالزايى در بخشهاى مربوطه شاهد افت مجدد به زير تراز ركود (48) هستند

اين گزارش بدترين گزارش از صنايع امريكا از زمان بحران بزرگ سال ٢٠١١ است!

بدبينيها به گزارش اشتغالزايى امريكا چه ADP و چه NFP كه چهارشنبه و جمعه منتشر ميشوند شدت يافت

ويلبر راس (وزير بازرگانى امريكا): اين فقط برزيل و ارژانتين نيستند كه به عمد ارز خود را دستكارى و تضعيف ميكنند بلكه ديگران را هم زير نظر داريم! با چين به توافق تجارى نرسيم ، ترامپ قطعاً تعرفه هاى جديد عليه چين تصويب خواهد كرد

رسانه هاى امريكايى: دولت چين در ماه نوامبر حجم سنگينى سويا و ديگر محصولات كشاورزى از برزيل وارد كرده بود

ترامپ نوشت: صنعتگران با اين دلار قوى در حال به عقب رانده شدن هستند، رشدي كه با سياستهاى مسخره فدرال رزرو پابرجاست و به آن "نرخ بهره و انقباض كمى" گفته ميشود ، اشتباه است ؛ از اولين روز كارى جى پاول !

بيانيه وزارت خزانه دارى امريكا: در واكنش به افزايش ماليات عليه كمپانيهاى تكنولوژيك امريكايى در فرانسه ، تصميم گرفتيم تعرفه واردات كالاهاى فرانسوى به ارزش 2.4 ميليارد دلار را پنج برابر كنيم! و از 20% به 100% برسانيم در صورت تداوم فشار بر كمپانيهاى تكنولوژيك امريكايى ، اقدامات بيشترى اتخاذ خواهد شد!

بيانيه رسمى خزانه دارى ژاپن: بسته محرك مالى به ارزش ٢٥ تريليون ين جهت پويايى اقتصاد تصويب شده است و به زودى بانك مركزى ژاپن از آن رونمايى ميكند(نوسانات سنگين كريسمى ين در راه است)

بازگشت تعرفه فلزات آمریکا نسبت به محصولات آرژانتین و برزیل، آقای ترامپ پس از اعلام این تصمیم از فدرال رزرو خواست نرخ بهره را کاهش دهد

  • چین در پاسخ به بحث هنک کنگ اجازه بازدید به کشتی ها و هواپیماهای جنگی آمریکا را لغو کرد

اروپا پرداخت یارانه به ایرباس را ادامه می دهد، خشم آمریکا را در پی خواهد داشت و علاوه بر تعرفه های مجوزه داده شده توسط سازمان تجارت جهانی امکان دارد شاهد اعمال تعرفه از سوی آمریکا باشیم

  • خرید یک جزیره 146 میلیون دلاری توسط ژاپن برای انجام فعالیت های نظامی مشترک آمریکا و ژاپن

تحلیل تکنیکال طلا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد