اونس طلا2232.37
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان کدام ها هستند؟+جدول

با توجه به قیمت بالای گوشی و تنوع محصولات در بازار موبایل، در این نوشته سعی کردیم بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان را برای شما لیست کنیم.

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان کدام ها هستند؟

گوشی سامسونگ گلکسی A20
سامسونگ در گوشی A20 برای کاهش هر چه بیشتر قیمت، سعی کرده تا از طراحی ارزان‌تری استفاده کند. بدنه پلاستیکی ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن برای یک گوشی هوشمند در این محدوده قیمت است. البته سامسونگ با بدنه‌ای براق در این گوشی، به جذابیت آن افزوده است. با وجود قیمت نسبتاً ارزان گوشی A20، اما این دستگاه کاملاً از طراحی به‌روز و مدرنی استفاده کرده است. یعنی طراحی کم‌حاشیه با ناچ طرح V که تنها یک دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه در بالای سمت چپ به زیبایی جا خوش کردند و در وسط نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. در مجموع این گوشی با طراحی مدرنی که دارد، به هیچ وجه نشانی از یک گوشی ارزان‌قیمت ندارد.

نمایشگر گوشی A20 از نظر کمی، اندازه‌ای 6.4 اینچی دارد که با توجه به ابعاد کلی دستگاه، دقیقاً 85 درصد از بخش جلویی گوشی را پوشانده است. اما از نظر کیفی این صفحه نمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. رزولوشن این صفحه نمایش بر روی کاغذ، 720×1560 پیکسل است. این ررزولوشن یعنی نسبت بهره بردن از استاندارد 19.5:9 که یکی از عریض‌ترین استانداردهای امروزی برای نمایشگر‌هاست. غلظت صفحه نمایش این گوشی با توجه به ابعاد و رزولوشن، 268 پیکسل در هر اینچ است که با توجه به قیمت، عدد ایده‌آلی است. اما یکی از مهمترین مزایای این گوشی در مقابل برادر کوچکتر خود یعنی A10، پنل صفحه نمایش است. گوشی A20 از پنل Super AMOLED استفاده می‌کند که نیازی به تعریف ندارد. در مجموع گوشی A20 از نظر طراحی و نمایشگر، با توجه به قیمتی که دارد و رقبایی که در این رده می‌بیند، یک گوشی کامل و قدر است که خریداران را می‌تواند راضی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A20

سامسونگ سال‌هاست که در توسعه و تولید پردازنده‌های موبایل فعالیت مستمری دارد. توسعه چیپست‌های اگزینوس راهی است که سامسونگ آغاز کرده و روز به روز درهای جدیدی از پیشرفت را به روی خود باز می‌کند. در گوشی A20 از یک چیپست میان‌رده ولی قدرتمند استفاده شده است. چیپست اگزینوس 7884 هسته اصلی گوشی گلکسی A20 را تشکیل می‌دهد. بر روی این چیپست که از معماری 14 نانومتری استفاده می‌کند، پردازنده‌ای 8 هسته قرار دارد که از ترکیب دو هسته 1.6 گیگاهرتزی و 6 هسته 1.35 گیگاهرتزی تشکیل شده است. پردازنده مرکزی گوشی A20 در کنار خود پردازنده‌ای گرافیکی با نام Mali-G71 MP2 را می‌بیند که با همکاری یکدیگر، برای اجرای پردازش‌های گرافیکی نظیر بازی‌ها فعالیت می‌کنند. گوشی A20 با وجود سطح قیمت خود، در اجرای بازی‌ها موفق ظاهر شده و می‌تواند برای کاربر عملکرد رضایت‌بخشی داشته باشد. چیپست اگزینوس 7884 علاوه بر پردازنده، مجهز به مودم LTE Cat4 است که در این گوشی، هر دو سیم کارت از شبکه‌های 4G پشتیبانی می‌کنند.

گوشی سامسونگ گلکسی A30
گوشی موبایل Galaxy A30 جزو بهترین گوشی ها تا 3 میلیون تومان می باشد که با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 403 پیکسل را نشان می‌دهد که این یعنی جزئیات و وضوح تصویر عالی است. همچنین روکش این نمایشگر لایه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، Exynos 7904 از تراشه‌های 14 نانومتری سامسونگ است که به همراه 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 MP2 هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در دو ظرفیت 64 و 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی A30 سنسور 16مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض (Ultrawide) هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A30 را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 16مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در قاب پشتی هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است. سامسونگ این گوشی با طراحی کاملاً مطلوب و امکانات فراوان به بازار عرضه کرده است تا در بازار میان‌رده‌ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A30

گوشی سامسونگ گلکسی A40
صفحه نمایش Super AMOLED یکی از بهترین کیفیت‌های بازار را ارائه می‌دهد و این مدل از صفحه نمایش در گوشی هوشمند گلکسی A40 نیز بکار گفته شده است. انواع مختلف صفحه نمایش ناچ این روزها در گوشی‌های زیادی دیده می‌شود این مدل نیز با بهره گیری از صفحه نمایش ناچ طرح V، در حدود 85.5 درصد از قاب جلوئی را اشغال کرده است. رزولوشن 2340×1080 پیکسلی در کنار تراکم 437 پیکسل بر اینچی، کیفیت بالائی را ارائه می‌دهند که این موضوع سبب شده تا در این بخش، گلکسی A40 یک سر و گردن از هم رده‌های خود بالاتر باشد. استاندارد این نمایشگر 19.5:9 است و سومین نسل از شیشه‌های کمپانی Corning محافظ شیشه این نمایشگر است.

اگزینوس 7904 چیپست محصول خود سامسونگ است که در این گوشی هوشمند بکار گفته شده است. این چیپست را هشت هسته با قدرت‌های 1.77 و 1.59 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 همراهی می‌کنند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 9.0 معرفی شده که این مورد بر پایه رابط کاربری One Ul است. گلکسی A40 با یک مدل رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به بازار‌های هدف ارسال خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این گوشی تا سقف 1 ترابایت از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین اما دو سنسور با قابلیت‌های سخت افزاری مناسب، کیفیت عکسبرداری قابل قبولی را ارائه می‌دهند. سنسور اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و مخصوص عکسبرداری عریض است. این سنسور دریچه دیافراگم 1.7 و فاصله کانونی 26 میلی متری دارد که کمک شایانی به ارتقای کیفیت عکس و فیلمبرداری می‌کنند. دومین سنسور اما مخصوص عکسبرداری فوق عریض و 5 مگاپیکسلی است. این سنسور اما دریچه دیافراگم 2.2 دارد و فاصله کانونی 13 میلی متری دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی A40

در بخش دوربین سلفی نیز یک سنسور با کیفیت دیده می‌شود. سنسور 25 مگاپیکسلی این گوشی در بخش سلفی دریچه دیافراگم 2.0 و فاصله کانونی 25 میلی متری دارد. این سنسور مخصوص عکسبرداری عریض است. این نام بدان معناست که سنسور فضای بیشتری را پوشش می‌دهد. این سنسور در بهترین حالت کیفیت 1080p را با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می‌کند.

کمپانی باتری 3100 میلی آمپری را برای گلکسی A40 در نظر گرفته است و این باتری با فناری شارژ سریع 15W، سرعت شارژ بیشتری نسبت به دیگر گوشی‌ها دارد. کمپانی اما سنسور اثر انگشت را در بخش پشتی قاب بکار گرفته که به زعم بسیاری از کارشناسان بهترین جایگاه برای این سنسور است. پورت USB این گوشی مدل Type-C ورژن 1.0 است. ابعاد 7.9×69.2×144.4 میلی متری بسیار مناسب است و به راحتی در دست کاربران جای می‌گیرد و طراحی آن کاربری مناسبی دارد.

موارد زیر نیز جزء بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان در بازار امروزه موبایل هستند :

گوشی سامسونگ گلکسی A40
گوشی سامسونگ گلکسی A30S
گوشی سامسونگ گلکسی M30
گوشی سامسونگ گلکسی A30
گوشی سامسونگ گلکسی A20
گوشی سامسونگ گلکسی J7 پرایم 2
گوشی سامسونگ گلکسی M20

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد