اونس طلا2209.99
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تاکید چین بر لغو عوارض آمریکا بر کالاهای چینی در مرحله اول قرارداد تجاری

پکن در بحبوحه عدم اطمینان به عقد یک قرارداد تجاری بین آمریکا و چین، تاکید دارد عوارض آمریکا باید در مرحله اول این قرارداد لغو شود.

به گزارش سایت طلا ، پکن در بحبوحه عدم اطمینان به عقد یک قرارداد تجاری بین آمریکا و چین، تاکید دارد عوارض آمریکا باید در مرحله اول این قرارداد لغو شود.

روزنامه گلوبال تایمز چین با اشاره به اعمال دور جدید عوارض بر واردات چین در صورت عدم رسیدن به یک قرارداد تجاری نوشت:«تصمیم آمریکا برای برداشتن عوارضی که قرار است در 15 دسامبر اجرایی شود نمی تواند جایگزینی برای لغو کل عوارض باشد».

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در روز سه شنبه گفت که واشنگتن در مرحله نهایی یک توافق قرار دارد که به جنگ 16 ماهه تجاری با چین پایان می دهد. مذاکره کنندگان ارشد هر دو کشور دوباره با هم صحبت کردند و توافق کردند که همچنان بر روی مسائل باقی مانده کار کنند.

متخصصان تجاری و افراد نزدیک به کاخ سفید ماه گذشته گفته بودند که امضای مرحله اول این قرارداد تا آغاز سال جدید اتفاق نمی افتد چون چین بر لغو گسترده عوارض تاکید دارد. در ابتدا انتظار می رفت این قرارداد تا پایان ماه نوامبر امضا شود.

چاک گرسلی، رئیس کمیته مالی سنای آمریکا به خبرنگاران گفت که پکن از رابرت لایت هایزر، نماینده تجاری آمریک و استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری این کشور برای گفتگوی رودررو در پکن دعوت کرده است.

وی گفت اگر لایت هایزر و منوچین تشخیص دهند که فرصتی واقعی برای رسیدن به قرارداد نهایی وجود دارد، این دعوت را قبول می کنند.

یک منبع آشنا با مذاکرات تجاری گفت مقامات آمریکا می‌توانند پس از تعطیلات عید شکرگزاری در آمریکا، به چین سفر کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد