اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل و پیش بینی دلار در روزهای آینده

تحلیل تکنیکال و فاندمنتال دلار در هفته جاری و اخبار مهم پیرامون قیمت دلار

تحلیل و پیش بینی دلار در روزهای آینده

کاهش قیمت تحت‌تاثیر خبر پیوستن مشروط شش کشور اروپایی دیگر به اینستکس رخ داد و اصلاح قیمت در نتیجه برخورد به سطح مقاومتی 12 هزار و 650 تومانی تاکید شد.پیوستن کشورهای اروپایی چنین سیگنالی را به معاملات بازار داخلی منتقل می‌کرد که شرایط بین‌المللی از این پس قرار نیست حداقل بدتر شود و حتی امکان وقوع گشایش‌های بین‌المللی نیز وجود دارد.معامله‌گران فنی باور داشتند دامنه 12 هزار و 650 تا 12 هزار و 700 تومانی از مقاومت زیادی برخوردار است و بازار در صورتی که با تقاضای زیادی مواجه نباشد، نمی‌تواند به این راحتی از این سطوح عبور کند و با اصلاح قیمت مواجه خواهد شد. افزایشیها اعتقاد دارند کاهش از سقف روز شنبه یک اصلاح قیمتی موقت بوده و بازار طی روزهای آتی به روند افزایشی آرام و ملایم خود ادامه خواهد داد. و کاهشیها اعتقاد دارند، بازارساز نسبت به سطح 12 هزار و 700 تومانی حساس است و اجازه نخواهد داد دلار به‌راحتی از آن عبور کند. در هر صورت آنچه مسلم است تا زمانی که سطح 12هزار و 700 تومانی شکسته نشود، انتظارات افزایشی در بازار چندان بالا نخواهد رفت و خریدهای جدید به بازار هجوم نخواهند آورد. گروهی از معامله‌گران که اعتقاد دارند قیمت از این پس سیر افزایشی ندارد، معتقدند رشد قیمت دلار در هفته گذشته ناشی از شرایط زمانی بود و بازار در هفته جاری با کاهش تقاضا مواجه خواهد شد.در مقابل این نگاه، افزایشی‌های بازار قرار دارند که معتقدند تقاضا تا حدی در بازار بالا رفته است. از نگاه این گروه به‌طور کلی تقاضا در آذرماه بالاست و در روزهای اخیر به واسطه تصوراتی که در رابطه با افزایش قیمت میان معامله‌گران ایجاد شد، خریدها رشد بیشتری پیدا کرده و دولت از منابع کافی برخوردار نیست و برای تامین هزینه‌های خود قیمت بنزین را بالا برده است.

  • عباس عراقچی:امیدواریم پیوستن ۶ کشور اروپایی به اینستکس به عملیاتی شدن آن منجر شود
  • هر چند کشورهای جدیدی از اتحادیه اروپا به ساز و کار اینستکس به عنوان سهامدار می پیوندند ارزشمند است اما کارایی این مکانیزم و ساز و کار آن بحث دیگری است.
  • کشورهای اروپایی بدون اینکه وارد یک تجارت معقول با ایران شوند و در حوزه های مختلف خودشان را درگیر کنند تا تجارت راه بیافتد طبیعتا کاری برای اینستکس نخواهند کرد.
  • وزیر اقتصاد: ۱۷ هزار میلیارد تومان اموال بانک‌ها، آماده واگذاری
  • عراقچی: برجام وضعیت مناسبی ندارد: به دلیل این‌که طرف‌های مقابل در برجام بعد از خروج آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده‌اند اکنون این توافق در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

  • کاهش سود سپرده‌های بانکی با دستور بانک مرکزی

    شنیده می‌شود بانک آینده با دستور بانک مرکزی و بدون اطلاع قبلی به مشتریان سود سپرده‌های آینده‌ساز خود را از ۲۳ به ۲۰ کاهش داده است.
    این بخشنامه به سایر بانک‌ها نیز ابلاغ شده است.
    با این اوصاف باید با توجه به تورم انتظاری شاهد خروج پول از سپرده های بانکی و ورود آن به بازارهای موازی مانند بورس، طلا و ارز باشیم

تحلیل دلار

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد