اونس طلا2155.41
مظنه14,126,000
18 گرم3,261,000
ارزش سکه31,825,878
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,500,000

شیائومی رکورد زد!

درآمد شرکت چینی و نوظهور شیائومی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رکورد زد که بخش زیادی از آن به توسعه اینترنت اشیا و گجت‌های هوشمند خانگی مربوط می‌شود.

به گزارش سایت طلا شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های نوظهور تولیدکننده موبایل و محصولات فناوری در سال‌های اخیر از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و رشد قابل توجهی در بازارهای جهانی برخوردار شده است.

بر اساس تازه‌ترین آمار و گزارش های منتشر شده از سوی شیائومی، این شرکت چینی موفق شده است در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ میلادی به رکورد جدیدی در میزان درآمدزایی خود دست پیدا کند و از ۷.۶۳ میلیارد دلار نیز عبور کند.

نکته جالب توجه آن است که بخش بزرگی از درآمد قابل توجه شیائومی در این بازه زمانی به اینترنت اشیا (IoT) و گجت‌های هوشمند خانگی مربوط می شود. این در حالیست که میزان فروش بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت نیز همچون بسیاری دیگر از تولیدکنندگان موبایل در سومین فصل از سال جاری میلادی افت کرده است.

میزان فروش گوشی‌های هوشمند در این بازه زمانی ۴.۵۹ میلیارد دلار بوده که نشان می دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۸ درصد کاهش یافته است. شیائومی همچنین در سه ماهه سوم ۲۰۱۹، ۳۲.۱ میلیون دستگاه موبایل در بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش رسانده است که بدین ترتیب در جایگاه چهارم شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند قرار میگیرد. این بدان معناست که به گفته کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانالیز، سهم فروش آن در بازارهای جهانی ۹.۲ درصد گزارش و اعلام شده است.

گجت‌های هوشمند خانگی و دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم اینترنت اشیا ۲.۲۲ میلیارد دلار از مجموع کل درآمدهای این شرکت را تشکیل داده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۴.۴ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت gsmarena، همچنین تلویزیون‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های شیائومی نیز ۸۲۴ میلیون دلار درآمدزایی برای این شرکت داشته‌اند. به عبارتی دیگر، سهم آن ۳۶.۵ درصد از بازارهای جهانی بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد