اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین فرصت های شغلی در سال 2020

سال ۲۰۲۰ خیلی دور نیست و تا چند روز دیگر وارد سال جدید میلادی میشویم. در دنیایی که همواره درحال تغییر است میخواهیم بدانیم که باید کجا بایستیم و کسب و کار خود را راه بیندازیم. فن آوری ها و مشاغل اخیر باعث ایجاد تغییراتی شده است و کسب و کارهایی نظیر ...

بهترین فرصت های شغلی در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ خیلی دور نیست و تا چند روز دیگر وارد سال جدید میلادی میشویم. در دنیایی که همواره درحال تغییر است میخواهیم بدانیم که باید کجا بایستیم و کسب و کار خود را راه بیندازیم. فن آوری ها و مشاغل اخیر باعث ایجاد تغییراتی شده است و کسب و کارهایی نظیر Airbnb یا VRBO موجب اختلال در تسلط هتل ها بر روی برخی از شهرها و افزایش راحتی برای مشتریان شده است.
چندین صنعت رو به رشد داریم که از آن میان تعدادی از آنها نسبت با سایرین قابل اعتمادتر هستند و شما میتوانید از این کسب و کارها برای سود آوری و استقرار کسب و کار خود استفاده کنید.

1. خدمات درمانی
بهداشت و درمان صنعتی است که به تدریج در حال رشد است بخصوص بدین دلیل که افرادی که پس از جنگ جهانی دوم به دنیا آمده بودند اکنون وارد سن بازنشستگی شده و امید به زندگی در سراسر جهان افزایش یافته است. میخواهیم بدانیم که چگونه باید در سراسر دنیا با میلیون ها انسان رفتار کنیم.
صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد با قانون ، افراد همیشه باید از سلامت خود مراقبت کنند. پیشنهاد ما سرمایه گذاری در بیمه و یا بیوتکنولوژي می باشد.

2. ارتباط از راه دور
یکی از دلایلی که مردم مناطق کم درآمد و روستایی کمتر به دنبال مراقبت های بهداشتی میروند، سهولت دسترسی به آن است. مناطق روستایی بیمارستان های کمتری دارند و بسیاری از این بیمارستان ها نیز تعطیل هستند. مناطق شهری معمولا دارای کلینیک های بیشتری هستند.
خدمات دهی از راه دور توسط دکترهای مرسوم تر می شود. آن ها می توانند با تماس تصویری با بیمار، بیماری را تشخیص داده و برای او نسخه بنویسند. چه چیز بهتر از آن،‌ دکترها مجبور نیستند برای اینکار دفتری اجاره کنند و هزینه اجرای کار بسیار پایین تر خواهد بود و همچنین افراد بیشتری به دکتر دسترسی خواهند داشت.

3. فیزیوتراپی
تراپیست ها همیشه مورد نیاز هستند. مردم همیشه آسیب میبینند. با اینجال همه افراد وقت یا انرژی لازم برای مراجعه به کلینیک و گرفتن تراپی مورد نیاز خود را ندارند. بویژه بازنشستگان و سالخوردگان ممکن است نتوانند به سرویس های حمل و نقل مطمئن دسترسی یابند.
مشاغلی را در نظر بگیری که در آن فیزیوتراپ ها، بیماران را در خانه های خود آن ها ویزیت میکنند. شما میتوانید این افراد را به یکدیگر وصل کنند و هزینه کار خود را نیز دریافت دارید. چنین نیازی هرگز از بین نخواهد رفت و مردم قدردان آن خواهند بود. فیزیوتراپ ها نیز میتوانند تجربه مورد نیاز خود را بدست آورده و نگران اشباع بازار نباشند.

4. مشاوره دیجیتال
ما به چنین موردی در بهداشت روانی و روحی نیز نیاز داریم. با توجه به رویدادهای ناخوشایندی که در ذهن افراد وجود دارد، بسیاری از آن ها به دنبال یک مشاور و درمان میروند.
بدنبال ارائه چنین خدماتی باشید که بیماران ذهنی را به مشاوران و درمانگران ارتباط میدهد. در حال حاضر چندین شرکت شروع به تعقیب چنین سیاست هایی کرده اند و به مردم کمک میکنند تا بدانند آن ها تنها نیستند و نیازی نیست حتما تا مطب بروند.
درمان سنتی ممکن است برای یک ساعت از شما چند صد هزار تومان هزینه بگیرد، با اینکار شما میتوانید با قیمت مقرون به صرف و پایین تر و با سهولت بیشتر چنین خدماتی را به افراد ارائه دهید.


5. چاپ سه بعدی
اگر صاحب یک پرینتر سه بعدی هستید پس شانس به شما رو کرده است! با اینکه هزینه های راه اندازی این استارت آپ اندک است، شما میتوانید در طولانی مدت محصولات مقرون به صرفه تهیه کرده و آن ها را با سود خوبی به فروش برسانید.
شما فقط به یک برنامه،‌ مواد و بازار هدف نیاز دارید. در زیر برخی از بخش هایی که شما میتوانید با استفاده از پرینتر جدید خود وارد آن شوید را برایتان بیان میکنیم. اگر ترجیح میدهید بر روی کار طراحی متمرکز شوید، جایگزین دیگر برای این کار ارائه برنامه های دیجیتال برای سایر کاربران پرینتر سه بعدی است.

6. اعضای بدن و اعضای مصنوعی
با استفاده از مراقبت های بهداشتی ، می توانید پروتزهایی را که بیماران برای اندام خود لازم دارند به آن ها ارائه دهید. شما میتوانید مدل های پروتز اقتصادی برای کودکان، بزرگسالان و تمام کسانی که به چنین مواردی نیاز دارند، طراحی و پرینت کنید. چاپ سه بعدی به این افراد این اجازه را میدهد تا این مدل ها را با قیمت های پایین تر و همچنین ویژه تر برای درمانی فیزیکی بهتر داشته باشند.
این عضوها نیازی نیست تنها به پا و دست محدود شود؛ برای مثال یک شرکت انگلیسی تقاضایی برای دست آهنی انسان و اعضایی با طرح جنگ ستاره ها داشته است.
این طراحی الزاما نباید برای انسان ها ساخته شود. ما توکانی را دیدیم که برای او یک منقار پروتز ساخته بودند و این منقار با دستگاه پرینت سه بعدی ساخته شده بود. با توجه به صنعت حیوانات خانگی، واقع بینانه است که بخواهیم به سگ ها و گربه هایی که یکی از اندام های خود را از دست داده اند،‌کمک کنیم.
همچنین آزمایش هایی برای رشد اعضا ارگانیگ بدن با اهداف سلامتی انجام شده است. برای مثال، ثابت شده است که شما قادر به بایوپسی کبد و رشد مجدد آن در عضو خواهید بود که این برای افرادی که از مشکلات کبدی رنج می برند عالی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد