اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

معامله گران طلا هوشیار باشند !

ترکیبی از قدرت سهام ایالات متحده و خوش بینی در مورد مذاکرات فعلی بین ایالات متحده و چین منجر به ایجاد فشار فروش در طلا شده است. معاملات آتی طلا در حال حاضر با قیمت 1459 دلار در هر اونس معامله می شود و در یک روز برابر ۸/۶۰ دلار آمریکا نزول داشته است. معاملات طلا با کمترین نرخ در 1453.90 دلار و بالاترین قیمت آن 1462 دلار معامله شده است


مورخ 5 آذر 98

معامله گران طلا هوشیار باشند !

سهام آمریکا به سقف های قیمتی بالا رسید و موجب نزول قیمت طلا شد

ترکیبی از قدرت سهام ایالات متحده و خوش بینی در مورد مذاکرات فعلی بین ایالات متحده و چین منجر به ایجاد فشار فروش در طلا شده است. معاملات آتی طلا در حال حاضر با قیمت 1459 دلار در هر اونس معامله می شود و در یک روز برابر ۸/۶۰ دلار آمریکا نزول داشته است. معاملات طلا با کمترین نرخ در 1453.90 دلار و بالاترین قیمت آن 1462 دلار معامله شده است. با شروع تعطیلات عید شکر گذاری شاهد کم شدن حجم معاملات خواهیم بود!

روز یکشنبه پس از انتشار اسنادی توسط دولت چین که در خصوص حمایت بیشتر از حقوقو مالکیت معنوی بود شاهد افزایش خوش بینی ها بودیم.


MarketWatch گزارش داد: "این پیشرفت در حالی صورت می گیرد كه سرمایه گذاران از امید خود را برای توافق فاز یك مذاکرات بین پكن و واشنگتن قبل از پایان سال کاسته بودند. انتظار چنین توافقی پس از شکایت رئيس جمهور آمریکا در خصوص سرقت مالکیت معنوی چین میرفت.


امروز صبح CNBC گزارش داد: "روز شنبه ، رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی آمریكا گفت كه توافق کامل تجاری اولیه با چین تا پایان سال امكان پذیر است، اما هشدار داد كه واشنگتن نسبت به آنچه در هنگ کنگ در حال روی دادن است چشم خود را نخواهد بست."

با این حال ، در همان مقاله به این واقعیت شد اشاره شد که "فاز یک توافق" شش هفته پیش به تصویب رسید اما هنوز توافق نهایی که هر دو طرف مایل به امضای آن باشند وجود ندارد. معامله گران با نگرانی در انتظار ۱۵ دسامبر نشسته اند تا ببینند که آیا تعرفه ۱۵۶ میلیارد دلاری علیه چین آغاز میشود یا خیر. این تعرفه بیشتر مربوط به واردات فناوری است و این سؤال همچنان باقی مانده است که آیا این تعرفه ها با تأخیر مواجه خواهند شد یا خیر.

روز گذشته رویترز گزارش داد كه مقامات گفته اند چشم انداز فاز دو توافق تجاری میان چین و آمریکا وجود دارد و دو کشور نمی توانند در مرحله اول توافق کنند. رویترز به مقامات ایالات متحده و پکن و همچنین کارشناسان تجارت اشاره کرد.

در ماه اکتبر، زمانیکه دونالد ترامپ و معاون نخصت وزیر چین، لیو در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که کار تمام شده است و توافق موفقتی با نام فاز یک ایجاد شده است نشان از این داشت که این توافق موقف ممکن است به سرعت در ماه نوامبر به امضا طرفین برسد. با این حال ، با گذشت زمان مشخص شد که دو طرف هنوز قادر به توافق موقت نیستند.

روز چهارشنبه هفته گذشته رویترز گزارش داد كه "امضای توافقنامه فاز اول ممکن است به سال آینده موکول شود زیرا دو كشور بر سر تقاضای پكن برای بازگرداندن بخش بیشتری از تعرفه های به توافق نرسیده اند“


با اینکه میتوان گفت پیام های متفاوتی در خصوص به توافق رسیدن ایالات متحده آمریکا و چین در خصوص جنگ تجاری و امضا توافقنامه فاز یک وجود دارد، اما در خصوص سهام آمریکا چنین موردی نبوده و پیام آن روشن است. با بسته شدن میانگین صنعتی داو جونز ، در رکورد جدید و بیش از همه دوران ها، سرمایه گذاران طرفدار ریسک در قبال دارایی امن هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد