اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده ایران/قیمت امروز مظنه 22 آبان 98

بنا به گفته رییس کل بانک مرکزی طرح گام (گواهی اعتبار مولد) برای حل بخشی از مشکلات موجود در سرمایه درگردش واحدهای تولیدی در دست اقدام می باشد. این طرح میتواند مشکل سرمایه گردش واحدهای تولیدی را برطرف نموده و موجب زونق بیش از پیش تولید در کشور گردد. وی اذعان داشت علیرغم تحریم ها شاخص های اقتصادی در صنعت و کشاورزی مثبت بوده و نیاز به ایجاد ثبات در آن وجود دارد.


مورخ 22 آبان 98

تحلیل و پیش بینی آینده بازار طلا آبشده ایران

بنا به گفته رییس کل بانک مرکزی طرح گام (گواهی اعتبار مولد) برای حل بخشی از مشکلات موجود در سرمایه درگردش واحدهای تولیدی در دست اقدام می باشد. این طرح میتواند مشکل سرمایه گردش واحدهای تولیدی را برطرف نموده و موجب زونق بیش از پیش تولید در کشور گردد.
وی اذعان داشت علیرغم تحریم ها شاخص های اقتصادی در صنعت و کشاورزی مثبت بوده و نیاز به ایجاد ثبات در آن وجود دارد.
آمارها نشان از کنترل و کاهش ماهانه و مداوم تورم دارد. در سال جاری ۲۴ میلیارد دلار واردات بوده است.
برحسب دستور رییس جمهور در خصوص عملکرد تامین ارز واردات کالاهای مورد نیاز کشور و رفع تهدات ارزی واردکنندگان معادل 7.3 میلیارد دلار از تأمین ارز صورت گرفته توسط این بانک بابت واردات کالاهای اساسی، ضروری، دارو و تجهیزات پزشکی بوده است
طلا آب شده روز گذشته پس از نزول و تاچ سطح ساپورت ۱۷۵۹ مجددا به سمت بالا بازگشته و قیمت تا سطح مقاومت ۱۷۷۱ صعود داشت و سپس شروع به نوسان حول سطح ۱۷۶۵ نمود.
قیمت در این سطح تحت تاثیر یک روند نزولی کوتاه مدت می باشد. در صوت شکست سطح روند نزولی و قرار گرفتن قیمت بالاتر از این سطح انتظار صعود تا سطح ۱۷۸۰ را خواهیم داشت.
از سویی،‌ با توجه به تشکیل الگوی مثلث متقارن بر روی سایت،‌ در صورت قرار گرفتن قیمت پایین تر از سطح حمایت الگوی مثلث و ترندلاین صعودی شاهد نزول در قیمت تا سطح ۱۷۵۲ و پس از آن ۱۷۵۰ خواهیم بود.

  • مقاومت ۱: ۱۷۷۱
  • مقاومت ۲: ۱۷۸۰
  • مقاومت ۳: ۱۷۸۸
  • حمایت ۱: ۱۷۵۹
  • حمایت ۲: ۱۷۵۰
  • حمایت ۳: ۱۷۳۹

تحلیل طلا آبشده امروزی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد