اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

11 مزیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کار

برای توسعه تجارت بهترین راه تبلیغات کدام گزینه است؟ رادیو و تلویزیون، مجلات و روزنامه ها، بنرهای در سطح شهر؟ تمامی این موارد فقط برای مدت کوتاهی معرف حضور شماست. اما با داشتن یک وب سایت، شما برای همیشه بنر تبلیغاتی دارید، در هر کجای جهان قابل دسترس میباشید. در واقع وب سايت شما میتواند بزرگترين ابزار تبليغاتی، معرفی و عرضه خدمات و محصولات به مشتريان باشد.

11 مزیت داشتن یک وب سایت برای کسب و کار

1. داشتن وبسایت نشان از اعتبار شماست

اغلب بیزینس ها خصوصا کسب و کارهای کوچک برای حفظ و یا ارتقا وجهه خود در میان مشتریان شان داشتن یک وبسایت را ضروری می دانند. البته مشتریان مدرن و امروزی نیز انتظار دارند با جستجوی برند و یا نام کسب و کار بتوانند وبسایت آن را ببینند و یا در کارت ویزیت، نشانی وبسایت آن بیزنس آمده باشد. در واقع داشتن وبسایت باعث اعتبار بخشی به کسب و کار می شود.

2. وب سایت یک کانال برای تبلیغات و بازاریابی

سایت ها در واقع یک کانال تبلیغات و بازاریابی آنلاین هستند. این روزها تقریبا همه ما برای بررسی و یا پاسخ به سوالاتی که در ذهن داریم ، اولین اقدامی که انجام می دهیم، جستجوی آنلاین است. اگر محصول یا خدمت خود را در سایت معرفی کنید می توانید سهمی از جستجوی آنلاین داشته باشید علاوه بر این می توانید از روش های دیگر نیز بازدید از سایت خود را افزایش دهید. تبلیغات در سایتهای دیگر و یا تبلیغات ادوردز از این دست است.

در حال حاضر رقابت در زمینه تبلیغات و بازاریابی تنگاتنگ است و حضور در رسانه های مختلف می تواند سهم شما را از بازار افزایش دهد. اگر در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا تلگرام حضور دارید، برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید به یک وبسایت هم احتیاج دارید.

3. با وبسایت بیشتر دیده می شوید!

اگر بیزینس شما قابلیت توسعه دارد و تنها به تلگرام یا اینستاگرام بسنده کرده اید باید بدانید که اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.

تلگرام فضایی بسته است که فقط کسانی که تلگرام دارند و عضو کانال شما هستند می توانند محتوا و یا محصولات شما را ببینند. ضمن اینکه برای دیده شدن در تلگرام باید تبلیغات تلگرامی داشته باشید.

اینستاگرام نسبت به تلگرام وضعیت بهتری دارد چراکه امکان جستجوی تگ در آن و یا دیده شدن در اکسپلور برای همه کاربران امکان پذیر است.

اما با این حال وبسایت رسانه ای است که محدودیت تلگرام و اینستاگرام را ندارد. همه روی گوشی خود مرورگر وب دارند و همه برای پاسخ به نیازها و پرسش هایشان در گوگل سرچ می کنند.

4. توضیح خدمات و محصولات در یک ساختار مشخص

بر خلاف تلگرام و اینستاگرام یکی از مزایای داشتن وبسایت، امکان قرار دادن محتوا به صورت دسته بندی شده است. اگر فروشگاه دارید می توانید محصولات خود را در دسته بندی مشخص قرار داده و برای هریک توضیح دلخواه را بنویسید و حتی امکان فروش آنلاین و پرداخت را در همان صفحه فراهم کنید.

همچنین می توانید با ایجاد بخش سوالات متداول از پاسخ به سوالات تکراری و وقت گیر بپرهیزید و زمان خود را بهتر مدیریت کنید.

5. اطلاع از نیازهای مشتریان و دریافت بازخورد

از طریق وبسایت می توانید با الگوهای فکری و رفتار مشتریان خود آشنا شوید. علاوه بر این که در قسمت نظرات می توانید از بازخورد فعالیتهای بازاریابی و نیاز مشتریان خود مطلع شوید، با اطلاعاتی که از طرق مختلف از جمله کلمات سرچ شده سایت بدست می آورید می توانید خدمات یا محصولات خود را برای نیازهای مشتریان بهینه کنید و یا با شناخت دقیق نیاز مشتریان، محصول موردنظر آنها را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر در فروشگاه آنلاین خود مانیتور LG دارید و در آمار جستجوی گوگل، جستجوی برخی از مدل ها را بیشتر از سایر مدلها داشته اید می توانید فروش خود را روی این محصولات متمرکز کنید.

مزایای داشتن وب سایت

6. حضور هفتگی و ۲۴ ساعته کسب و کارتان

اگر فروشگاه دارید مسلما در طول شبانه روز، تنها ساعات خاصی را قادر به ارائه خدمات هستید اما مشتریان شما در ۲۴ ساعت شبانه روز در جستجوی شما و خدمات و محصولات شما هستند. بنابراین فروش محصولات به صورت آنلاین و یا معرفی خدمات شما به صورت آنلاین می تواند زمان ارائه خدمات را افزایش داده و مانع از دست دادن فرصت ها شود.

7. کاهش هزینه های تبلیغات و بازاریابی

اگر سایت شما که به معرفی خدمات یا محصولات شما می پردازد، در نتایج جستجو بالا باشد مشتری خود را بدون نیاز به پرداخت هزینه های زیاد برای تبلیغات و بازاریابی خواهید داشت.

علاوه بر این با روش های مختلف ( مانند عضویت در خبرنامه ایمیلی ) می توانید کاربرانی که یک بار به سایت شما آمده اند را مجدد به سایت دعوت کرده تا از محصولات و خدمات جدید شما بازدید کنند. همچنین می توانید با ارائه آفرها یا تخفیفات دوره ای آنها را به خرید تشویق کنید.

8. جمع آوری اطلاعات مشتریان

می توانید کاربران را به پر کردن فرم تشویق کنید تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته و به آنها مشاوره دهید. همچنین با دریافت اطلاعات تماس آنها، می توانید در زمان ارائه تخفیفات با پیامک، ایمیل و … آنها را مطلع کنید.

9. هزینه راه اندازی پایین ترهزینه سایت
هزینه راه اندازی وب سایت با توجه به نیاز شما، به مراتب پایینتر از خرید یک مکان فیزیکی در سطح شهر است. شما ماليات پرداخت نمیکنيد و قبض آب و برق برای شما فرستاده نمیشود!

10. اطلاع رسانی سریع تر
وب سایت اين امكان را به شما میدهد تا در کوتاه ترین زمان ممکنه، مشتریان پی به تغييرات و محصولات جديد برده و از آخرين اخبار سایت شما مطلع شوند. حتی موتورهای جستجو نظیر گوگل، یاهو، بینگ اطلاعات سایت شما را به کاربران اینترنت پیشنهاد میدهند.

11. پشتیبانی و رفع مشکلات به شیوه بهترپشتیبانی سایت
وب سایت اين امكان را به مشتریان شما میدهد تا در هر ساعت شبانه روز، مشکلات احتمالی خود را در خصوص محصولات یا خدمات با شما در میان بگذارند. شما نیز برای پشتیبانی از خدمات ارائه شده، نیاز به مکان فیزیکی ندارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد