اونس طلا2209.39
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آنالیز بازارها در هفته دوم آبان ماه / بورس تنها بازار منفی هفته / بازدهی یکسان فلزات زرد رنگ

در هفته دوم آبان ماه، بازارهای طلا و ارز بازدهی مثبت بیش از یک درصدی را به ثبت رساندند و بازار سرمایه تنها بازار با بازدهی منفی شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از تجارت نیوز ، بررسی بازدهی بازارهای طلا، سکه، دلار و بورس نشان می‌دهد بازارهای طلا و ارز بر خلاف بورس حرکت کردند، به عبارتی در هفته‌ای که بازارهای طلا، سکه و دلار رشد داشته‌اند شاخص کل بورس افت کرد.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات هفته اول آبان ماه روی سطح بیش از ۳۰۹ هزار واحدی قرار داشت اما در هفته جاری این شاخص با افت مواجه شد.

این شاخص با افت بیش از چهار هزار واحدی در طول این هفته، در روز ۱۴ آبان ماه روی سطح ۳۰۵ هزار واحدی بسته شد و بازدهی منفی ۱/۳ درصدی داشت.

اما در این هفته ۲۰۰ تومان به ارزش دلار آمریکا افزود شد و با بازدهی ۱/۷ درصدی بیشترین رشد هفته را نسبت به دیگر بازار‌ها به ثبت رساند.

براساس نرخ‌های اعلامی صرافی ملی، آخرین قیمت دلار در هفته اول روی نرخ ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان قرار داشت اما با رشدی که این هفته تجربه کرد، به رقم ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

۴۵ هزار تومان تا پایان هفته دوم به قیمت سکه طرح جدید افزوده شد و رشد ۱/۱ درصدی را از آن خود کرد.

با استفاده از داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز قیمت سکه در روز نهم آبان ماه سه میلیون و ۹۳۸ هزار تومان بود و با رشد ۱/۱ درصدی، در پایان معاملات روز ۱۶ آبان ماه به رقم سه میلیون و ۹۸۳ هزار تومان رسید.

طلا ۱۸ عیار نیز چهار هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است. هر گرم طلا ۱۸ عیار در پایان معاملات روز نهم آبان ماه روی نرخ حدود ۴۰۲ هزار تومان نوسان کرده بود و در معاملات روز ۱۶ آبان ماه به رقم بیش از ۴۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. بدین ترتیب طلا نیز ۱٫۱ درصد افزایش قیمت داشت.

بدین ترتیب در هفته اخیر بازدهی بورس منفی ۱٫۳ درصد، دلار مثبت ۱٫۷ درصد و طلا و سکه هم به یک میزان و معادل ۱٫۱ درصد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد