اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بررسی باتری آیفون ۱۱ پرو

تست باتری آیفون ۱۱ پرو به تازگی انجام شده است و شرایط جالبی را برای علاقه مندان این برند رقم می زند. امروز قصد داریم به بررسی این بخش بسیار مهم از جدیدترین محصول کمپانی اپل بپردازیم که به تازگی وارد بازار نیز شده است.

بررسی باتری آیفون ۱۱ پرو

تست باتری آیفون ۱۱ پرو به تازگی انجام شده است و شرایط جالبی را برای علاقه مندان این برند رقم می زند. امروز قصد داریم به بررسی این بخش بسیار مهم از جدیدترین محصول کمپانی اپل بپردازیم که به تازگی وارد بازار نیز شده است.

در چند سال گذشته کمپانی اپل را باید تنها شرکتی دانست که گوشی های پرچمدار خود را بدون شارژر سریع در جعبه وارد بازار فروش می کند. شرکت مستقر در کوپرتینو گوشی های آیفون را با باتری های بزرگتر روانه بازار می کرد و همچنان شارژر های ۵ واتی را برای چندین سال استفاده کرد که برای شارژ شدن این محصول به طور کامل بیش از سه ساعت زمان نیاز دارد.

آیفون 11

اکنون در سال ۲۰۱۹ تغییراتی ایجاد شده است و گوشی آیفون ۱۱ پرو از اولین موبایل هایی است که با یک شارژر سریع در جعبه گوشی به فروش می رسد. این شارژر می تواند بیش از ۵۰ درصد باتری گوشی شما را در مدت نیم ساعت شارژ کند، که برای محصولات اپل بسیار جالب خواهد بود.

این شارژ ۱۸ واتی از طریق پورت تایپ سی در یک انتها و همچنین پورت لایتنینگ اپل در انتهای دیگر این کابل قرار دارد که به موبایل شما متصل می شود. در نظر داشته باشید که سری شارژ جدید گوشی های آیفون از نظر ابعاد بزرگتر خواهد بود.

به تازگی زمان شارژ آیفون ۱۱ پرو اندازه گیری شده است و این شارژر به نوع برگ برنده اپل در مقایسه با نسخه های دیگر به شمار می رود هرچند که سرعت شارژ شدن این محصول به طور کامل تفاوت زیادی با سایر پرچمداران موجود در بازار دارد.

تست باتری آیفون11 پرو


بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ حدود ۱۰۲ دقیقه زمان نیاز دارد. این شارژر در ۱۵ دقیقه اول حدود ۲۸ درصد شارژ می کند و در مدت ۳۰ دقیقه نیز ۵۵ درصد دستگاه شارژ می شود. تا مدت زمان ۳۰ دقیقه سرعت شارژ این گوشی بسیار خوب خواهد بود اما شرایط پس از ۵۵ درصد تغییراتی ایجاد می کند.

پس از ۴۵ دقیقه شارژ یاتری ۷۴ درصد خواهد بود و پس از ۶۰ دقیقه نیز ۸۵ درصد گوشی شارژ می شود، در نظر داشته باشید که پس ۷۵ دقیقه گوشی شما ۹۴ درصد شارژ می شود و این شرایط تا ۹۰ دقیقه حدود ۹۸ درصد شارژ می شود و برای شارژ کامل ۱۰۲ دقیقه زمان نیاز است.

توجه داشته باشید که مانند بیشتر گوشی های هوشمند چند درصد آخرین شارژ باتری زمان زیادی نیاز دارد و برای شارژ کامل حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید. به طور کلی آیفون ۱۱ پرو قطعا سریعترین شارژ باتری در میان گوشی های هوشمند را ندارد اما در مقایسه با سری های قبلی سرعت بهتری پیدا کرده است.این موضوع باعث می شود که شارژ کردن گوشی خود را در طول شب فراموش کنید که می تواند عمر باتری گوشی شما را بسیار بالاتر برد. آیفون ۱۱ پرو با باتری ۳۱۹۰ میلی آمپری در اختیار کاربران قرار می گیرد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می برد

iphone 11 pro

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد