اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل و پیش بینی طلا آبشده ایران|قیمت امروز طلا|چارت طلا آبشده

بر اساس آمارهای بانک مرکزی متوسط نرخ فـروش یک دلار امریکا در شهریور ماه ١٣٩٨، در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۲ درصد و ۹.۸ درصد کاهش داشته است. امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر باقی مانده است و شاهد کاهش جزیی در پوند و یورو بوده ایم


مورخ 18 آبان 98

تحلیل و پیش بینی طلا آبشده ایران مورخ 18 آبان 98

بر اساس آمارهای بانک مرکزی متوسط نرخ فـروش یک دلار امریکا در شهریور ماه ١٣٩٨، در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۴.۲ درصد و ۹.۸ درصد کاهش داشته است. امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر باقی مانده است و شاهد کاهش جزیی در پوند و یورو بوده ایم .
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین حجم نقدینگی در کشور در بانک‌ها تبدیل به سپرده شده است و افراد تمایل دارند تا سود ثابتی را دریافت کنند که همین امر افزایش حجم نقدینگی را در پی داشته است که این افزایش نقدینگی میتواند مانند سیل به تخریب اقتصاد بپردازد.
در حال حاضر تلاش ها در اقتصاد متمرکز بر رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص داخلی و رونق تولید ملی و کاهش اتکا به بودجه نفت و ایمن سازی اقتصاد نسبت به نوسانات درآمدهای نفتی و تسریع روند اصلا نظام بانکی کشور می باشد.
روز پنجشنبه قیمت طلا آب شده صعود داشت اما موفق به گذر از سطح ۱۷۶۰ نشده و پس از شکست خط ترند RSI شاهد نزول قدرتمندی در قیمت طلا بودیم.
در پی تقویت ارز دلار شاهد کاهش قیمت در اونس جهانی طلا بودیم که این کاهش قیمت بر روی بازار طلا ایران نیز بی تاثیر نبوده و موجب ریزش طلا آب شده در بازار گردیده است.
برای دوره های پیش رو نزول تا سطح ۱۷۳۳ در سطح ۶۱/۸ ٪ فیوناچی پیش بینی میشود و در صورت گذر از این سطح انتظار ادامه نزول تا سطح حمایت ۱۷۳۰ را خواهیم داشت.
احتمال بازگشت صعودی از سطح ۱۷۳۳ و حرکت به سمت ۱۷۴۳ را خواهیم داشت.

  • مقاومت ۱: ۱۷۶۵
  • مقاومت ۲: ۱۷۵۲
  • مقاومت ۳: ۱۷۴۳
  • حمایت ۱: ۱۷۳۰
  • حمایت ۲: ۱۷۲۰
  • حمایت ۳: ۱۷۱۰

تحلیل آبشده 18 آبان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد