اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آموزش نصب کیف پول تلگرام|دریافت ارز دیجیتال گرام رایگان

دیروز با وجود محدودیت های قانون گذاری که برای پروژه تلگرام به وجود آمده؛ این تیم اعلام کرد یک نسخه آزمایشی از کیف پول تلگرام را منتشر کرده است که در حال حاضر روی شبکه تست فعال است و میتوان با نصب این کیف پول توکن گرام رایگان دریافت کرد

آموزش نصب کیف پول تلگرام و دریافت ارز دیجیتال گرام رایگان

برای دریافت این نسخه از کیف پول به سایت wallet.ton.org مراجعه کنید. همانطور که مشاهده میکنید فعلا این کیف پول فقط برای نسخه های ویندوز؛ مک و لینوکس عرضه شده است و نسخه اندروید و ios در دسترس نیست.

پس با توجه به سیستم عاملی که از آن استفاده میکنیم؛ گزینه مورد نظر را انتخاب میکنیم. در اینجا ما نسخه ویندوز را انتخاب و نصب خواهیم کرد.

gram coin

gram coin

بعد از انتخاب گزینه Get Gram Wallet for Windos فایل نصب کیف پول که ۱۴.۲ MB حجم دارد شروع به دانلود خواهد شد. بعد از دانلود فایل آن را باز و نصب کنید. مراحل نصب فایل کاملا ساده است و کافی است گزینه Next را تا انتها انتخاب کنید. ابتدای اجرای فایل و آخرین مرحله نصب در عکس های پایین آورده شده است.

بعد از نصب شدن کیف پول صفحه ای برای شما باز می شود که باید روی گزینه Create My Wallet کلیک کنید.

در مرحله بعدی پیغام تبریکی خواهید دید که در آن نوشته است: «تبریک میگوییم شما کیف گرام شما که فقط خودتان میتوانید آن را کنترل کنید برای شما ساخته شد.» روی گزینه ادامه (Continue) کلیک کنید.

صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که شامل ۲۴ عبارت یا کلمه است که به آن Seed نیز میگوییم (اغلب کیف پول های ارز دیجیتال دارای عبارات seed هستند). این ۲۴ کلمه برای بازیابی کیف پول شما است و اگر رمز عبور خود را گم کردید یا بخواهید از لبتاب جدیدی به کیف پول خود دسترسی داشته باشید کاربرد خواهد داشت و از اهمیت زیادی برخوردار است. این کلمات را به همان ترتیبی که به شما نشان داده شده است روی یک کاغذ یادداشت کنید. بعد از یادداشت کردن کلمات روی گزینه Continue کلیک کنید.

در این مرحله برای اطمینان از اینکه شما حتما کلمات را در جایی نوشته اید؛ از شما میخواهد ۳ مورد از ۲۴ کلمه را اینجا دوباره بنویسید. در اینجا کلمات ۶ و ۹ و ۱۳ خواسته شده است. بعد از نوشتن کلمات درخواستی روی گزینه continue کلیک کنید.

در این مرحله از شما انتخاب یک رمز عبور میخواهد. رمز خود را دوبار نوشته و یادتان باشد حتما باید آن را به خاطر داشته باشید.

در این مرحله روی گزینه View My Wallet کلیک کنید.

در این مرحله مشاهده میکنید که کیف پول شما ساخته شده و در پایین صفحه میتوانید آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید. از این آدرس میتوانید در آینده و با عرضه نسخه اصلی برای دریافت توکن گرام استفاده کنید.

اما همانطور که میبینید موجودی شما صفر است و برای دریافت توکن گرام که در ابتدا به آن اشاره کردیم باید روی گزینه Receive Gram کلیک کنید.

در این صفحه شما میتوانید آدرس کیف پول خود را به صورت QR Code نیز مشاهده کنید. روی گزینه Share Wallet Adress کلیک کنید تا آدرس کیف پولتان کپی شود.

اما برای دریافت توکن گرام که روی شبکه تست هست باید وارد تلگرام خود شوید؛ آی دی ربات @test_ton_bot را جستجو کنید.

گزینه start را انتخاب کنید. بعد از آن از ربات از شما میخواهد تا آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن آدرس خود؛ از شما میخواهد تا تعداد توکن درخواستی خود را که باید بین ۵ تا ۲۰ عدد باشد انتخاب کنید. در اینجا ما گزینه ۲۰ عدد را انتخاب کردیم.

بعد ربات به شما پیغامی ارسال میکند که در آن نوشته: «پیغام شما ثبت شد و در حال بررسی میباشد. این بررسی ممکن است کمی طول بکشد بخصوص اگر درخواست برای توکن آزمایشی گرام زیاد باشد. به زودی توکن های شما به کیف پولتان واریز خواهد شد.»

در این مرحله شما تمام کارهای لازم برای دریافت توکن تلگرام را انجام داده اید و فقط باید کمی منتظر باشید و کیف پول خود را چک کنید تا توکن ها به کیف پول شما واریز شود. در نهایت بعد از چند دقیقه همانطور که در عکس زیر میبینید توکن های آزمایشی گرام به حساب شما واریز خواهد شد.

جمع بندی و نکات نهایی

لازم به ذکر است این آموزش برای دریافت توکن آزمایشی گرام روی شبکه تست است و در حال حاضر این توکن قابلیت خرید و فروش ندارد. در ضمن در تمام مراحل این آموزش به دلیل فیلتر بودن تلگرام از VPN استفاده کنید و در صورت قطعی ممکن است این روند نیاز به تکرار داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد