اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت‌ها در بازار مسکن واقعی نیست!

پور حاجت گفت: کاهش ۳۰ تا ۴۰ قیمت‌ها در بازار مسکن واقعی نیست و باید شرایط واقعی را جهت آگاهی به متقاضیان اعلام کنیم.

فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور ، با بیان اینکه در چند ماه گذشته بسیاری از مشاوران املاک از کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت مسکن در شهر‌های مختلف کشور خبر می‌دهند, گفت: متأسفانه به هیچ عنوان این آمار‌ها درست نبوده و واقعیت بازار مسکن چیز دیگری است.

پور حاجت با اشاره به اینکه باید شرایط واقعی بازار مسکن را به متقاضیان اعلام کنیم, گفت: واقعیت در بازار مسکن آن است که قیمت‌ها کاهش نیافته بلکه تنها در برخی از مناطق قیمت‌ها به نرخ ثابت رسیده است.

دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه بانک مرکزی در روز‌های گذشته از رشد ۲۲ درصدی قیمت مسکن خبر داده است، گفت: معتقدم آمار‌هایی که بانک مرکزی و مرکز آمار اعلام می‌کنند واقعی‌تر از سایر آمار‌ها است.

پور حاجت توضیح داد: سازندگان و انبوه‌سازان به شدت از رشد تولید مسکن و همچنین کاهش قیمت مسکن استقبال می‌کنند، اما باید اعلام کنیم که در ماه‌های گذشته قیمت مسکن کاهش نیافته است.

او درباره پیش‌بینی وضعیت بازار مسکن در ماه‌های آینده هم گفت: در ماه‌های آیند هم زمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی, قیمت‌ها به ثبات خواهد رسید و شاهد افزایش قیمت در بازار اجاره و خرید و فروش مسکن نخواهیم بود.

دبیر انجمن انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه بخش مسکن پیشران اقتصادی کشور است، گفت: نباید با انجام اقدامات استراتژیک این بازار را سرکوب کنیم بلکه باید با حمایت از بخش خصوصی و همچنین سازندگان بتوانیم آینده اقتصادی مسکن را روشن‌تر کنیم.

پور حاجت با بیان اینکه متأسفانه دولت حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی در حوزه مسکن اعمال نمی‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که میزان تولید به دلیل افزایش قیمت تمام شده مسکن کاهش یافته و این موضوع برای بسیاری از سازندگان و انبوه‌سازان نگران‌کننده شده است در حالی که دولت می‌تواند با حمایت از سازندگان و تولیدکنندگان نه تنها بخش تولید را رونق ببخشد بلکه می‌تواند این بازار را به سمت کاهش قیمت‌ها هدایت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد