اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ارزش افزوده چقدر سرت کلاه گذاشته؟+روش پیگیری

ارزش افزوده چقدر سرتان کلاه گذاشته است؟! این سوالی است که شاید حتی به آن فکر هم نکرده باشیم اما همه ما به نوعی درگیر این مسئله بوده‌ایم! در این مقاله روش پیگیری کامل شرح داده شد

ارزش افزوده چقدر سرت کلاه گذاشته؟

ارزش افزوده چقدر سرتان کلاه گذاشته است؟! این سوالی است که شاید حتی به آن فکر هم نکرده باشیم اما همه ما به نوعی درگیر این مسئله بوده‌ایم! صنعت ارزش افزوده در ایران اولین بار توسط شرکت‌های ارتباطی و مخابراتی برای مواردی چون سروریس متنی و پیامک تصویری و مواردی چون آهنگ پیشواز شروع شد و بعد از آن شاهد شکل‌گیری مسابقات پیامکی و بسیاری از اینگونه موارد بودیم.

در واقع برای این امور هزینه‌های بسیاری از اعتبار سیم کارت‌ها کم می‌شد و باعث می‌شد تا مردم در بسیاری موارد متوجه نشوند که چگونه شارژ پولی سیم کارتشان به یک باره کم می‌شود.

شرکت‌های محتوایی در این میان سود بسیاری کردند، همراه وس و مبین وان از جمله این شرکت‌ها بودند که زیر شاخه‌های خود را نیز در این زمینه داشتند. در واقع این شرکت‌ها با ارسال محتوا بر روی گوشی از طرف اپراتور به شارژ پولی مخاطب دسترسی داشتند و در ازای هر محتوا مبلغی پول کم می‌شد یا اگر سیم کارت دائمی بود با عنوان خدمات ارزش افزوده روی قبض اعمال می‌شد.

صنعت ارزش افزوده که قابلیت‌های فراوانی داشت به یک میدان رقابت برای جذب مخاطب و تنها ارسال محتوای متنی محدود شد و دیگر قابلیت‌های آن به فراموشی سپرده شد. بسیاری از روی ناآگاهی با پیامک‌هایی که نوید برنده شدن اینترنت رایگان و شارژ می‌داد عضو این سرویس‌ها شدند.

سوء استفاده از ارزش افزوده

سوء استفاده از ارزش افزوده

پیامک‌ها اغلب در ساعات خاص توسط اپلیکیشن‌های خاصی ارسال می‌شد و بعد توسط همان اپلیکیشن‌ها از سابقه گوشی مخاطب حذف می‌شد تا فرد متوجه عضویت خود در این سرویس‌ها نشود، اما این روزها وزارت ارتباطات عزم خود را جزم کرده تا برخورد قانونی با اینگونه موراد آغاز شود.

محمد جواد آذرجهرمی در پیج شخصی خود در اینستاگرام و توییتر متنی را برای آگاهی از این سرویس‌ها فرستاد متن توییت اینگونه بود:

  • پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال از شما اخذ شده را با #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید. شکایتی هم داشتید لطفا از طریق پیامک به ۸۰۰۷ بفرستید. کاملا رایگان! برای خانواده نیز انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد