اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین سرمایه گذاری در سال های اخیر در ایران

از آنجایی که اقتصاد کشور ما یه اقتصاد تورمی محور هست، همیشه این نگرانی برای مردم وجود داشته که پول خود را جایی سرمایه گذاری کنند که اولا ارزش پول حفظ شود و ثانیا به ارزشش اضافه بشود

بهترین سرمایه گذاری در سال های اخیر در ایران

تو کشور ما راه های مختلفی برای سرمایه گذاری هست که هر کدام مزایا و معایب خودش را دارد. مثلا یه عده خرید مسکن رو یه راه مطمئن و پر سود می‌دونن و یه عده دیگه خرید طلا و سکه براشون جذابه. بازار بورس هم برای اونایی که مهارت خرید و فروش یا به اصطلاح تریدینگ رو دارن گزینه خوبی هست

اما تو سال های اخیر یه بازار مالی دیگه هم اضافه شده که تونسته توجه مردم رو به خودش جلب کنه. این بازار، بازار ارز های دیجیتال هست. ارز های دیجیتال نسبت به عمرشون تونستن حجم بازار قابل توجهی داشته باشند رشد خوب بازار ارز های دیجیتال دلایل مختلفی داره که مهمترین دلیل نقدشوندگی بالا هست.
اما سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال، به سادگی بازار های مالی دیگه نیست. اولین چالش برای حضور تو این بازار ها، عدم آگاهی مردم از ارز های دیجیتاله. دومین چالش نوسانات بالای این بازار هاست که هم میتونه باعث سود بالا و هم ضرر بالا بشه. برای همین حضور تو این بازارها نیاز به پیگیری مستمر داره که برای هر کسی ممکن نیست. چالش سوم روش نگه داری این ارز هاست که نمیشه بهش بی اهمیت بود چون ممکنه مثلا با فراموش کردن کلید خصوصی کیف پولتون، سرمایه‌تون رو برای همیشه از دست بدید.

اما با وجود این چالش‌ها، همچنان سرمایه گذاری تو این حوزه جذابه. علتش رو در عکس زیر میتونید ببینید!

سرمایه گذاری تو بازار ارز های دیجیتال

فرض کنید 5 سال پیش یه پول مشخصی رو تو حوزه های مسکن، دلار، طلا و سپرده بانکی سرمایه گذاری کردید. طبق نمودار بالا، میبینیم که پولی که تبدیل به بیت کوین شده ارزشش چندین هزار برابر شده و نسبت به بازار های دیگه با اختلاف اول هست!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد