اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توجه سراسری به نشست امشب فدرال رزرو+تحلیل روز

تحلیل فاندامنتال بازار بورس جهانی مورخ چهارشنبه 30 اکتبر 2019

سهام آسیا شبانه و پس از بازار آرام آمریکا در روز گذشته و پیش از نشست امروز فدرال رزرو، در محدوده قرمز معامله شد. بارکلیز انتظار دارد که فدرال رزرو محدوده تنگ برای نرخ بودجه فدرال را حدود 25bp همسو با ارزش گذاری بازار کم کند. انتظاردارند که « تأکید ژروم پاول روی این باشد که کمیته دارد از کاهش تضمینی با تأکید بر وابستگی داده و تصمیم گیری های هرجلسه ای، فاصله میگیرد».

در سایر نشست های بانک مرکزی بارکلیز پیش بینی میکند که بانک کانادا همچنان همان نرخ را دارد و در برزیل، بااجماع آنها انتظار می رود که کمیته سیاست پولی بانک بنگلادش BCB’s Copom نرخ مالیات سود اصلی را تا 5.00% کاهش دهد.

در انگلیس جانسون نخست وزیر این کشور لایحه خود را برای انتخابات سراسری در تاریخ 12 دسامبر در مجلس عوام تصویب کرد. این مصوبه پیش از تأیید سلطنتی در روز پنجشنبه، به مجلس اعظم می رود. گمان بر این است که مجلس رسما در تاریخ چهارشنبه 6 نوامبر منحل خواهد شد. پوند پس از تصویب مصوبه با وجود روزی نسبتا نوسانی، ثبات داشت.

تحلیل بازار جهانی

در حوزه بازار ارز نوسانات بازار، ارزهای اصلی را به پایین ترین سطح طی 3ماه رساند پیش از نشست امروز فدرال رزرو و اغلب ارزها در محدوده تنگ معامله می شوند. دلاراسترالیا دربرابر دلارآمریکا با گزارش CPI آمریکا که مطابق انتظارات در رقم 1.7% سالانه بود، معامله سایدویز داشت.

لیر ترکیه در برابر دلارآمریکا پس از تصویب لایحه اعمال تحریم های جدید روی این کشور به دلیل تعرض به سوریه، معامله پایین 0.35% داشت.

در حوزه بازار کالاها، نفت برنت شبانه و با گزارشی مبنی بر اینکه سهام مرکز حمل و نقل شهر کوشینگ Cushing رشد معیار در هفته گذشته داشت، معامله پایین 0.2% داشت(رویترز). نفت خام برنت به کف 61.32 رسید

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد