اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا امروز 6 آبان 1398

قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز دوشنبه تحت تاثیر کاهش تنش های تجاری بین آمریکا و چین تغییر چندانی نداشته است.

به گزارش رویترز، کاهش تنش های تجاری بین ایالات متحده و چین موجب شده است تا قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با رشد یک درصدی روبرو شود و قیمت این فلز گرانبها امروز دوشنبه تغییر چندانی نداشته است.

بر اساس این گزارش تقویت ارزش دلار آمریکا موجب شده تا جلوی رشد بیشتر قیمت طلا گرفته شود.

قیمت هر اونس طلا امروز به بیش از 1504 دلار رسیده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه گفت، چین خواستار دستیابی به یک توافق تجاری است و ایالات متحده عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

آمریکا و چین طی 15 ماه گذشته تعرفه های تجاری زیادی را علیه یکدیگر اعمال کرده اند، این مساله موجب تشدید نگرانی ها درباره رکود اقتصادی جهان و رشد 17 درصدی قیمت طلا شده است.

این در شرایطی است که تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد احتمال کاهش 0.25 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست هفته جاری به 90.4 درصد رسیده است.

شاخص ارزش دلار آمریکا نیز طی هفته گذشته با رشد 0.6 درصدی روبرو شده است. اتحادیه اروپا روز جمعه با درخواست لندن برای تمدید مهلت برگزیت موافقت کرده ولی هنوز زمان جدید برای خروج انگلیس را مشخص نکرده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد