اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش شدید قیمت بیت کوین و سقوط به زیر 7500 دلار !

پس از یک دوره ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال، اکنون شاهد افت و خیزهایی در قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستیم

پس از یک دوره ثبات نسبی در بازار ارزهای دیجیتال، اکنون شاهد افت و خیزهایی در قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستیم. تا جایی که بعد از ظهر امروز ۲۳ اکتبر در حالی که قیمت هر واحد بیت کوین در حدود ۸۲۰۰ دلار معامله می‌شد، این ارز دیجیتال به یکباره و در عرض چند دقیقه سقوطی سهمگین را تجربه کرد و به زیر ۷۵۰۰ دلار رسید.

با در نظر گرفتن قیمت جدید بیت کوین، طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد ریزش بیش از ۹ درصدی در قیمت این ارز دیجیتال بوده‌ایم.

به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، حمایت اصلی بیت کوین در ۷۷۰۰ دلار قرار داشته است که با این سقوط احتمال تداوم ریزش تا سطوح ۶۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل‌گران بازار در توییتر معتقدند که عدم توانایی پادشاه ارز‌های دیجیتال در شکستن مقاومت ۸۳۰۰ دلاری که پیشتر اعلام شده بود، باعث این حمام خون شده است.

این کاهش تنها مختص به بیت کوین نبوده و به نوعی اکثر ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. و بیشتر ارز‌های دیجیتال دیگر هم با کاهش شدید قیمت مواجه شده‌اند و به طور میانگین حدود ۸ درصد ریزش در یک روز اخیر را نشان می‌دهند.

این پنجمین بار طی مدت اخیر است که قیمت بیت کوین به زیر ۸۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. در چهار مورد قبل، این ارز دیجیتال از حمایت ۷۷۰۰ دلاری خود دفاع کرده بود، اما با توجه به اینکه فشار در هر بار بیشتر از دفعه قبل است، این بار موفق به دفاع از حمایت خود نشد.

تحلیل بیت کوین

نوسان قیمت امر اجتانب ناپذیر در مارکت ارزهای دیجیتال هست که میتواند هر تریدری را با چالش رو به رو کند. بنابراین فعالان حوزه معاملات ارزهای دیجیتال به ویژه bitcoin باید نهایت دقت را در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد