اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 وب سایت در حوزه معرفی بازی های جدید

وب سایت معروف "Disqus" چندی پیش در یک نظرسنجی جالب از کابران گیمر خود خواست تا به وب سایت هایی که برای مطلع شدن از اخبار بازی به آن رجوع می کنند رای بدهند که نتایج جالبی به دست آمد.

5 وب سایت در حوزه معرفی بازی های جدید

1. GameFAQs

GameFAQs

کمتر گیمیری پیدا میشه که حداقل یک بار برای پیدا کردن "cheat code" به این وبسایت سر نزده باشه. GameFAQ رو میشه به ویکیپدیا بازی تشبیه کرد. امکان جالب این سایت این است که شما می‌تونید از صفحه چت که همیشه در سرور فعاله استفاده کنید و در مورد هر بازی ای که به ذهنتون میرسه با دیگران به بحث و گفت و گو بپردازید.

2. Siliconera

Siliconera

تمرکز اصلی "سیلیکونرا" بر روی پوشش آخرین اخبار و مروری بر بازی های ژاپنی و هندی است. اگر به این وبسایت یه سر بزنید قطعا یک یا دو بازی جدید پیدا خواهید کرد که پیش‌تر حتی اسمش رو هم نشنیده اید. کاربران همچنین میتونند از قسمت Community سایت که فضای جالبی داره استفاده کنند تا به بحث پیرامون بازی‌های مورد علاقشون بپردازند.

3. TechRaptor

TechRaptor

در بحث تکنولوژی و اخبار بازی، صداقت و تعهدی که "تکرپتور" در پوشش مطالب دارد را در کمتر جایی ممکن است پیدا کنید. این وبسایت از نوپا ترین های این لیست است و تیم تشکیل دهنده آن متشکل از افراد جوان و کار بلد است.

4. Gematsu

Gematsu

این وبسایت در سال 2007 شروع به کار کرد و قبل از اینکه جایگاهی که امروزه دارد را پیدا کند به عنوان بلاگ پلی استیشن فعالیت می‌کرد. بیشتر شهرت "جماتسو" برای پوشش بی‌طرفانه و سریع اخبار است. کاربران می‌گویند "جماتسو" اغلب شما رو با بازی هایی آشنا می‌کند که تا قبل از آن علاقه‌ای به سبک آن‌ها نداشته اید.

5. Game Informer

Game Informer

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد