اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیت کوین 5 میلیون دلاری توهم یا واقعیت !

در حالی که بیت کوین اخیرا توانست تا با یک جهش از 3100$ به 14000$ برسد، در حال حاضر با یک اطلاح قیمت مواجه شده و در محدوده 8300$ متوقف شده و نبرد سنگینی بین خریداران و فروشندگان ....

بیت کوین 5 میلیون دلاری توهم یا واقعیت !

در حالی که بیت کوین اخیرا توانست تا با یک جهش از 3100$ به 14000$ برسد، در حال حاضر با یک اطلاح قیمت مواجه شده و در محدوده 8300$ متوقف شده و نبرد سنگینی بین خریداران و فروشندگان به وجود آمده که باعث شده تا یک روند حرکت افقی در ان محدوده بوجود آید.

در همین حال تعدادی از تعدادی از علاقه مندان به رمز ارزها سناریو بی پروا برای بیت کوین منتشر کرده اند. همه چیز از جایی شروع شد که در حساب توئیتر کارشناس ارز های دیجیتال (themooncarl) سوال اساسی به پرسش گذاشته شد :

" چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سیستم پرداختی بیت کوین بتواند جایگزین پول نقد و ارز بومی تمام کشورها بشود؟

پاسخ افراد در اینباره باعث شد تا تعدادی از کارشناسان سرشناس این صنعت به این بحث ملحق شوند.

مسیر پیش رو بیت کوین برای رسیدن به ارزش 7 رقمی

کل نقدینگی دنیا مبلغی در حدود 100 تریلیون دلار می باشد. در صورتی که کا این نقدینگی با بیت کوین قابل تبادل باشد قیمت هر عدد بیت کوین که تنها بیست و یک میلیون از آن موجود خواهد بود را به 5 میلیون دلار خواهد رساند. اگرچه این یک محاسبه ساده تقسیم کل نقدینگی بر کل موجودی بیت کوین می باشد، مطرح شدن آن بحث داغی را در فضای مجازی ایجاد کرده. هیچ دولت یا بانکی نمی تواند بطور دقیق مقدار نقدینگی موجود یک زمان مشخص را محاسبه کند و این به دلیل پیچیدگی سیستم های مالی و اقتصادی کنونی می باشد.

بطور مثال ، بانک بین المللی ستلمنتس (Bank of international settlements) در سال 2017 کل نقدینگی موجود در دنیا را 5 تریلیون دلار تخمین زد. این مقدار در دنیای اقتصاد اصطلاحا مبلغ M0 نامیده می شود که به معنی مقدار پول در گردش در دنیا می باشد.

کل موجودی پول در گردش در دنیا تا سال 2000 میلادی

این در حالی است که سازمان اطلاعات آمریکا CIA تخمین زده که این مقدار 80 تریلیون دلار می باشد که شامل مقدار پول خارج از کشور هم می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد