اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اپلیکیشن gradient شبیه کدام سلبریتی هستید؟

چند هفته پیش یک اپلیکیشن توسط شرکت Ticket To The Moon وارد گوگل پلی و اپ استور اپل شده که به ویژه در این یک هفته خیلی سر و صدا به پا کرده. اسم این اپلیکیشن گرادینت Gradient است(شبیه سازی با اپلیکیشن گرادینت)

چند هفته پیش یک اپلیکیشن توسط شرکت Ticket To The Moon وارد گوگل پلی و اپ استور اپل شده که به ویژه در این یک هفته خیلی سر و صدا به پا کرده. اسم این اپلیکیشن گرادینت Gradient است. مقر شرکت سازنده این اپلیکیشن در دلاویر آمریکا است. اما موضوع به این سادگی نیست و بررسی بیشتر نشان می‌دهد که شرکت چینی Meihua Capital Partners بیشترین سرمایه‌گذار این شرکت به ظاهر آمریکایی است.

اپلیکیشن گرادینت ویرایشگر جدیدی برای عکس‌های پرتره و سلفی شما است، با دانلود آن می‌توانید به ده ‌ها ویژگی شگفت انگیز ، ابزار اختصاصی و فیلترهای دست ساز را پیدا کنید.

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر خود را در کنار تصویری از یک فرد مشهور همچون بازیگر، خواننده، فوتبالیست و سیاست‌مدار به اشتراک می‌گذارند که به آنها بسیار شباهت دارند. این کاربران از قابلیت ویژه اپلیکیشن Gradient به نام Doppelganger استفاده می‌کنند که می‌تواند شباهت یک فرد با افراد مشهور را تشخیص دهد. در ادامه شما را با نحوه کارکرد اپلیکیشن گرادینت آشنا می‌کنیم.

اپلیکیشن گرادینت

اپلیکیشن gradient چطوری کار می کند؟

اپلیکیشن Gradient با پیشرفته ‌ترین فناوری‌ های هوش مصنوعی وزیباسازی، به شما کمک می‌کند تا عکس‌ های خود را در عرض چند ثانیه به بهترین صورت ویرایش کنید. درست مانند برنامه فیس اپ که به کاربران امکان می دهد تصویری از دوران سالمندی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و برای بازه ای بسیار محبوب شد، این برنامه نیز امکان اشتراک گذاری تصویر هنرپیشه های همزاد شما را فراهم می کند. ببینید کدام شخصیت تاریخی یا مشهور شبیه به شما است و نتیجه عالی خود را با دوستان خود به عنوان وضعیت(استوری) یا یک پست به اشتراک بگذارید!

برنامه Gradient تا به امروز بیش از یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی و iOS سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.0 از 5.0 را کسب کند که بازار و گوگل پلی و دیگر مارکت پلیس ها این برنامه جالب را برای دانلود عرضه کرده اند!

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن گرادینت برای اینکه فرد مشهوری که با شما شباهت دارد را بیابید، می‌بایست تصویر خود یا فرد مورد نظر را در آن آپلود کنید تا این برنامه تصویر همزاد چهره شما را پیدا کند. کاربران می‌توانند به مدت 3 روز به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند، اما پس از گذشت محدودیت 3 روزه می‌بایست 20 دلار پرداخت شود. گفتنی است اپلیکیشن Gradient به دلیل قابلیت جدید خود در فضای مجازی ترند شده و در بین اپلیکیشن‌های رایگان اپ استور در صدر قرار دارد و همانند برنامه فیس اپ (FaceApp) که اخیرا بسیار مشهور شده بود، این برنامه نیز به شهرت جهانی دست پیدا کرده است.

فرار از داشتن اپلیکیشن گرادینت فقط به مدت سه روز !

شما باید در همان سه روز خرید خودتان را لغو یا کنسل کنید. در iOS شما باید به بخش ستینگ و بخش iTunes & App Store بروید و بعد از ورود در باکس اشتراک‌ها یا Subscriptions، اقدام به لغو اشتراک کنید.

در اندروید هم شما روی منو اپ گوگل پلی استور باید کلیک کنید و به بخش Subscriptions بروید و اشتراک را لغو کنید.

شبیه سازی با اپلیکیشن گرادینت

امنیت اپلیکیشن گرادینت چطوری است؟

با توجه به محبوبیت سریع اپلیکیشن گرادینت ، باز هم موضوع امنیت چنین اپیکیشن‌هایی که کاربران در آنها تصاویرشان را آپلود می‌کنند، مطرح شده است. همان موضوعی که اخیرا با برنامه فیس اپ (FaceApp) مواجه بوده‌ایم، اکنون نیز به نگرانی کاربران این برنامه تبدیل شده است، اما در بخش شرایط استفاده از اپلیکیشن Gradient درج شده است که این برنامه بر روی تصاویری که توسط فرد آپلود می‌شود، مالکیت محتوایی نخواهد داشت.

قابلیت های اپلیکیشن Gradient :
  • دارای ابزارهای زیبایی برای زیباتر کردن عکس سلفی و پرتره
  • امکان تغییر اندازه لب ها و چشم ها، تغییر رنگ مو ، تغییر رنگ پوست و …
  • هوش مصنوعی فوق العاده
  • دارای ابزارهای زیبایی برای زیباتر کردن عکس سلفی و پرتره
  • امکان اعمال فیلتر های مختلف برای افزایش جذابیت تصاویر
  • نسخه کامل و دارای تمامی امکانات!
  • قابلیت یافتن معروف ترین افراد شبیه به شما!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد