اونس طلا2378.5
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,700,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

6 روش کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام در چند سال اخیر تبدیل به یک معدن طلا شده و فرصت های زیادی را برای همه ی مردم دنیا برای درآمد زایی فراهم کرده،در این نوشته 6 راه کسب در آمد در اینستاگرام را بررسی میکنیم

6 روش کسب درآمد از اینستاگرام

امروز می خوایم به بررسی مواردی بپردازیم که از طریق اونا میشه از اینستاگرام کسب درآمد کرد و اگر به اندازه کافی زیرک باشیم،میتونیم از طریق این راه ها واقعا میلیونر شویم .

در این نوشته راه های کسب در آمد را بررسی میکنیم و در نوشته های بعدی، هر یک را به خوبی توضیح میدهیم.

1. تبدیل شدن به اینفلوئنسر
اینفلوئنسر به کسی میگن قدرت تاثیر گذاری بر روی تعداد مشخصی انسان داره و در واقع رفتار و گفتار و پندارش در یک مسئله خاص( که فالوورهاش به اون دلیل فالوش کردن) توسط اون تعداد شنیده و دیده میشه و روشون تاثیر میزاره.
معمولا کسی که بیشتر از ۵هزار فالوور واقعی داشته باشته توانایی تبدیل به اینفلوئنسر شدن رو داره ،البته کسی که کمتر از این مقدار فالوور دارن هم میتونن اینفلوئسر باشن.

2. رشد وایرال پیج ها
وایرال پیج به پیجی گفته میشه که محتوای وایرال موجود در پیج ها دیگه در اون پست میشه،پیج هایی که خودشون تولید محتوا میکنن که پست هاشون قابلیت وایرال شدن رو داره هم در این قسمت قرار دادم.

3. تبدیل شدن به واسط تبلیغاتی
واسط تبلیغاتی به کسی میگن که تبلیغ یک برند و یا محصول رو بین تعداد قابل توجهی از پیجهای خوب اینستاگرام پخش میکنه

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

4. مشاور رشد پیج در اینستاگرام
مشاورِ رشد به کسی گفته میشه که به تمام تاکتیک ها و استراتژی های رشد در اینستاگرام آشنایی داره و میتونه به بقیه کمک کنه که به خوبی و در زمان کمتر به رشد دلخواهشون برسن.
مهمه که واقعا بر الگوریتم و تاکتیک های اینستاگرام سوار شید و واقعا بدونید که چیکار میکنید تا بتونید مشتریانی خوبی بگیرید.

5. راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی
این راه کمی سخت تره چون نیاز به این داره که تعداد خوبی فالوور جذب کنید و واقعا محصولتون (چه فیزیکی چه غیر فیزیکی) باکیفیت باشه.

6. خرید و فروش و یا رشد و فروش پیج
با توجه به اینکه همیشه میشه پیج خریداری شده بازگردانده شه این راه کمی ریسکیه ولی خب اگه امکانات رو دارید رشد و بعد فروش پیج همیشه راه خوبی برای کسب درآمد بوده .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد