اونس طلا2394.45
مظنه16,037,000
18 گرم3,702,100
ارزش سکه36,131,361
قدیم (بهار)40,300,000
جدید (امامی)43,400,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

آیا بیت کوین تا سال 2020 افزایش پیدا می کند؟

نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در سال آینده می‌تواند از یک‌سو بر قیمت این رمز ارز اثرگذار باشد و از سوی دیگر ماینرهای کوچک را از بازار حذف کند. پاداش‌استخراج بیت‌کوین در ماه می 2020 از 12/5 به 6/25 بیت کوین خواهد رسید

بیت کوین تا سال 2020 افزایش پیدا می کند؟

نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین در سال آینده می‌تواند از یک‌سو بر قیمت این رمز ارز اثرگذار باشد و از سوی دیگر ماینرهای کوچک را از بازار حذف کند. پاداش‌استخراج بیت‌کوین در ماه می 2020 از 12/5 به 6/25 بیت کوین خواهد رسید و با اینکه برخی تصور می‌کنند این اتفاق باعث افزایش قیمت می‌شود گروهی با این پیش بینی موافق نیستند.

تاریخ بیت کوین نشان می‌دهد که بهای این رمز ارز بعد از هر بار نصف شدن پاداش استخراج توانسته در یک حالت صعودی قرار بگیرد. اما پرسشی که ماینرها در نشست اخیراً ماینینگ دیجیتال جهانی آن را بررسی کردند میزان جدی بودن تکرار این اتفاق و ماندگاری آن است. آن‌ها همچنین به این نکته پرداختند که وضعیت ماینینگ غیر صنعتی به کجا خواهد رسید.

پیش بینی بیت کوین تا سال 2020

تاثیر کاهش پاداش استخراج‌روی قیمت بیت کوین

«جیهان وو» مدیرعامل شرکت ماینینگ بیت مین در این نشست اعلام کرد نسبت به افزایش قیمت بیت کوین بعد از کاهش پاداش‌استخراج خوش‌بین نیست.

وی با اشاره به نصف شدن پاداش استخراج لایت کوین و نداشتن تأثیر مثبت بر روی قیمت این رمز ارز گفت «شاید این اتفاق برای بیت کوین هم بیفتد

اما «متیو روزاک» مدیرعامل شرکت بلاک (Bloq) نظری مخالف آقای وو دارد و افزایش نرخ پذیرش این رمز ارز در میان کسب و کارهای مختلف را دلیلی بر افزایش قیمت آن حتی بعد از کاهش پاداش استخراج می‌داند. روزاک انتظار دارد قیمت بیت کوین به عددی بین 15000 تا 100000 دلار برسد.

آینده بیت کوین

حذف ماینرهای کوچک در سال 2020

صرف‌نظر نظر از اینکه افراد چه نظری درباره قیمت این ارز دیجیتال بعد از کاهش‌پاداش استخراج داشته باشند، این اتفاق برای همه ماینرها در جهان مهم است.

کاهش پاداش استخراج بیت کوین به معنی کم شدن سودآوری دستگاه‌های قدیمی ماینر موسوم به ایسیک است و این می‌تواند در ادامه کار ماینرها مؤثر باشد.

برای نمونه دو دستگاهانت ماینر S9 و آوالون A851 با وضعیت فعلی بیت کوین فقط 50 درصد سودآوری دارند و بعد از کاهش پاداش استخراج احتمالاً دیگر استفاده از آن‌ها مقرون به صرفه نخواهد بود.

با این حال مدیرعامل شرکت جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) درباره افزایش قیمت بیت کوین می‌گوید: «این یک رویداد روانی است و در طی آن تمایل به افزایش قیمت به وجود می‌آید. تجربه من نشان می‌دهد، بسیاری از ماینرها منتظر این افزایش هستند و در نتیجه میزان فروش را کاهش می‌دهند و این فشار فروش در بازار را کاهش می‌دهد

وی همچنین معتقد است تنها تأثیر واقعی نصف شدن پاداش‌استخراج بیت کوین حذف ماینرهای کوچک و غیر صنعتی از بازار است که در حال حاضر 20 درصد از جمعیت ماینرها را تشکیل می‌دهند.

«الکساندر گاوریک»، هم‌بنیان‌گذار شرکت آنماینرز (Unminers) هم در این رابطه معتقد است بازار بیت کوین با حضور بازیگران بزرگ‌تر و افزایش تمایل به استخراج در مقیاس صنعتی ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد