اونس طلا2194.65
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۲۲ مهر چقدر است؟

در بازار امروز دوشنبه ۲۲ مهر ۹۸ دینار عراق نسبت به ۲ روز پیش، با ۰.۱ تومان کاهش، ۱۰ (ده ) تومان نرخ گذاری شد. همچنین در این میان قیمت لیر ترکیه پس از آغاز حملات دولت این کشور به شمال سوریه،با کاهش قیمت مواجه شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اقتصاد نیوز قیمت دینار عراق شاهد کاهش ۱.۰۴ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دینار عراق که ۲ روز پیش تا ۱۰ (ده ) تومان رسیده بود، به ۱۰ (ده ) تومان رسید.

امروز لیر ترکیه مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که لیر ترکیه که روز قبل تا ۱,۹۷۱ (یک هزار و نهصد و هفتاد و یک ) تومان رسیده بود با کاهش ۰.۱ درصدی به ۱,۹۶۹ (یک هزار و نهصد و شصت و نه ) تومان رسید.

نرخ حواله درهم در صرافی‌های دوبی

امروز حواله درهم امارات در بازار دوبی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۳,۱۴۰ (سه هزار و یکصد و چهل ) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۰۶ درصدی به ۳,۱۳۸ (سه هزار و یکصد و سی و هشت ) تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه

امروز دوشنبه ۲۲ مهر قیمت لیر ترکیه در ادامه روند کاهش قیمت خود پس از حمله نظامی این کشور به شمال سوریه، باز هم روی شیب کمی، کاهش یافت.

امروز لیر ترکیه مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که لیر ترکیه که روز قبل تا ۱,۹۵۸ (یک هزار و نهصد و پنجاه و هشت ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ مصادف با ۱۴ اکتبر ۲۰۱۹ - با کاهش ۰.۶۱ درصدی به ۱,۹۴۶ (یک هزار و نهصد و چهل و شش ) تومان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد