اونس طلا2195.79
مظنه14,206,000
18 گرم3,279,400
ارزش سکه32,006,118
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

10ویژگی برتر در گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

چه جزو هواداران قدیمی سری نوت سامسونگ باشید و چه به تازگی جدیدترین پرچمدار سامسونگ را برای خودتان انتخاب کرده باشید، با استفاده از قابلیت‌های نوآورانه می‎توانید گلکسی نوت 10 را به بهترین شکل ممکن با نیازها و روش زندگی خودتان هماهنگ کرده و به این ترتیب کارآمدی و خلاقیت خودتان را به بالاترین سطح ممکن برسانید.

10 ویژگی برتر در گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ​

1. اندازه مناسببرای اولین بار، سامسونگ سری گلکسی نوت 10 خود را در دو اندازه و متناسب با نیازهای متفاوت کاربران عرضه کرده است. یکی گلکسی نوت 10 که با نمایشگر Cinematic Infinity3 اینچی، کوچکترین گلکسی نوت است که تا به حال عرضه شده و دیگری گلکسی نوت 10 پلاس با نمایشگر 6.8 اینچی که در واقع بزرگترین گوشی گلکسی نوت است که تاکنون سامسونگ عرضه کرده است. به این ترتیب کاربران میتوانند هرکدام از این اندازه‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب کرده و به قدرتمندترین پرچمدار گلکسی مجهز شوند.

2. ارتباط با ویندوزگلکسی نوت 10 مجهز به قابلیت Link to Windows است که مستقیما در پنل دسترسی سریع یا Quick Panel گوشی قرار داده شده و با استفاده از آن میتوانید گلکسی نوت 10 خودتان را به راحتی به کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز 10 وصل کرده و به این ترتیب صفحه نمایشگر گوشی به کامپیوتر منتقل شده و شما میتوانید پیام‌های خود را از طریق کامپیوتر دریافت و ارسال کرده و نوتیفیکیشنها و 25 عکس آخر خود را هم مستقیما از روی کامپیوتر مشاهده کنید.

3. ضبط صفحه نمایشبا ساده‌تر کردن ضبط محتویات در حال پخش بر روی صفحه نمایش گوشی، گلکسی نوت 10 قابلیت تصویر-در-تصویر را فراهم می کند که به کاربران، مخصوصا گیمرها و کسانی که محتوای ویدیویی برای وبلاگ خود تهیه میکنند، امکان میدهد تا از دوربین سلفی گوشی برای اضافه کردن واکنشها و صحبت به این ویدیوها استفاده کنند.

10 ویژگی برتر در گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

4. سطحی جدید از بهره‌وریبا مجهز شدن به قدرت گلکسی نوت سامسونگ، شما میتوانید مولتیتسکینگ را در سطحی جدید تجربه کرده و با استفاده از سامسونگ دکس 2، بسیار راحت‌تر از گذشته و تنها با یک کابل ساده USB، گوشی خود را به کامپیوتر ویندوزی یا مک خود متصل کنید.

5. برنامهای منسجم با بیکسبی روتینسری گلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به قابلیت بیکسبی روتین است که میتواند سبک زندگی شما را ارتقا دهد. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی و کارکردهای نوآورانه بیکسبی میتواند تنظیمات گوشی و عملکرد آن را متناسب با روند معمولی زندگی روزانه شما تغییر داده و به این ترتیب زندگی را سادهتر کند. مثلا میتواند در زمان مناسب نور صفحه نمایش گوشی را کم کرده، فیلتر نور آبی را روشن کرده و یا حتی وقتی امکان اتصال به وای فای وجود داشت، بصورت اتوماتیک اینترنت سیم کارت را خاموش کرده و به وایفای متصل شود تا در مصرف اینترنت دیتای شما صرفه‌جویی شود.

6. لذت دنیای متصل گلکسیاتصال و هماهنگی ساده و بدون مشکل با کل اکوسیستم گلکسی سامسونگ یکی از بزرگترین مزیتهایی است که هر کاربر دستگاههای سامسونگ به دنبال آن است و گلکسی نوت 10 در این مسیر عملکردی بسیار خوب دارد. گلکسی نوت 10 همچنین دارای قابلیتی نوآورانه و جدید برای جفت شدن و کنترل ساعت هوشمند جدید سامسونگ به نام گلکسی Watch Active 2 است که با استفاده از آن کارهایی مانند عکس گرفتن را می‏توانید از طریق ساعتتان انجام دهید.

7. قابلیت Air Actions در قلم S Penگلکسی نوت 10 سامسونگ مجهز به کنترلهای اشاره‌ای BLE یا بلوتوث کممصرف است که به کاربران امکان میدهد از طریق قلم S Pen خود بخش‌هایی از کارکردهای گوشی خود را کنترل کنند. در این حالت شما میتوانید کارهایی مثل عوض کردن دوربین از اصلی به سلفی، زوم کردن، کنترل پخش ویدیو و موسیقی را صرفا با حرکت مچ دستتان انجام دهید. این کارکردها کاملا قابل تنظیم بوده و یعنی میتوانید آنها را کاملا با سلیقه و نیاز خودتان متناسب کنید.

10 ویژگی برتر در گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ

8. تغییر تنظیمات حالات دوربینبرای اطمینان از اینکه هیچوقت فرصت گرفتن بهترین عکس ممکن را از دست ندهید، میتوانید ترتیب حالتهای مختلف دوربین را متناسب با ترجیح خودتان تغییر دهید. به این ترتیب میتوانید عکسهایی فوقالعاده را در کمترین زمان برای تصمیم گیری در مورد بهترین حالت عکاسی، بگیرید.

9. میکروفون با قابلیت زوم صدایکی از برترین قابلیت‌های گلکسی نوت 10 امکان زوم صدا در میکروفون آن است. این قابلیت کاملا جدید با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان میدهد در زمان فیلمبرداری روی صدای سوژه خودتان زوم کنید و به این ترتیب ضمن کمتر شدن صدای محیط، صدای سوژه موردنظر شما تقویت میشود.

10. دوربین عالیدوربین گلکسی نوت 10 واقعا نیاز همه را برآورده میکند. کاربران با استفاده از دوربین سهگانه یا چهارگانه روی هرکدام از دو نسخه گلکسی نوت 10 میتوانند بهترین تصاویر ممکن را به دست خودشان ثبت کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد