اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جذابیت‌های «طرح اقدام ملی تولید مسکن» از زبان وزیر

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح اقدام ملی جذابیت‌هایی دارد، گفت: این طرح برای افرادی است که به تنهایی و با توان مالی خود، امکان خانه‌دار شدن برای آنها مهیا نیست.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،محمد اسلامی با اشاره به اینکه ١٨٠ هزار واحد طرح اقدام ملی آغاز شده است، گفت: طرح اقدام ملی مسکن جذابیت های فراوانی دارد و هم اکنون ۱۸۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه هدف ( اقشار متوسط و کم درآمد) آغاز شده است.

وی ادامه داد:طرح اقدام ملی جذابیت هایی دارد و برای افرادی است که به تنهایی و با توان مالی خود، امکان خانه دار شدن برای آنها مهیا نیست، بنابراین دولت با سیاستگذاری برای خانه دار شدن اقشار متوسط و کم درآمد طرح را دنبال می کند.
اسلامی گفت: اراضی طرح اقدام ملی شناسایی شده اند و مراحل آماده سازی تا ساخت، ١٨٠ هزار واحد مسکونی در دست اجراست.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ساختمان های ایستا، بهینه و به صرفه در مصرف انرژی داشته باشیم باید با انتخاب افراد با صلاحیت که از آزمون ها سربلند بیرون می آیند، اقدام کنیم.

وی با اعلام این مطلب که امسال ۱۷۵ هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت کرده اند ارائه صلاحیت حرفه‌ای را نیازمند برگزاری آزمون حرفه ای عنوان کرد گفت: آزمون کمک می کند تا افراد با صلاحیت انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسی در کشور(جمعه 19 مهر) بر اساس قانون سالانه ۲ مرتبه در ۷ رشته تخصصی و با حضور ۳۰۰ هزار نفر برگزار می شود افزود: امسال ٢۵ درصد شرکت کنندگان خانم و ٧۵ درصد از آقایان هستند و بیشترین شرکت کنندگان نظارت عمران را برای آزمون انتخاب کرده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد