اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۸ روش ساده برای پولدار شدن

میلیونر، چیزی که بسیاری از مردم دوست دارند تبدیل به آن شوند. اما آیا چنین چیزی واقعا شدنی است؟

میلیونر، چیزی که بسیاری از مردم دوست دارند تبدیل به آن شوند. اما آیا چنین چیزی واقعا شدنی است؟
باور کنید یا نه اما تبدیل شدن به یک میلیونر هدفی است که میتوانید امسال به آن دست یابید. من بارها در زندگی میلیونر شده ام و بیشتر آن قبل از سن ۳۰ سالگی بوده است. اگرچه، در آن زمان بخش زیادی از پولم را با خرید ماشین، خانه و وسیله های زندگی بدون هیچ دلیلی به هدر داده بودم.

علیرغم اینکه شما نیز شانس میلیونر شدن را دارید، اما پروسه میلیونر شدن برای شما و افراد دیگر ممکن است سال ها طول بکشد. اگر به ۸ نکته ارزشمندی که در اینجا برای شما آورده ایم توجه کنید،‌ این تضمین را به شما میدهم که میتوانید میلیونر شوید و امسال به هدف خود برسید.

۱- یک برنامه مالی مکتوب تهیه کنید

یکی از اصلی ترین دلایل اینکه افراد هرگز نمیتوانند میلیونر شوند این است که برنامه مالی ندارند. تهیه یک برنامه مالی،‌ شمار ا مجبور میکند بجای اینکه فقط حرف بزنید، اقدام کنید و همچنین شما را راهنمایی میکند تا تصمیمات درست بگیرید تا به همه رویاها و اهداف خود دست یابید.

اسکات دی. هدگوک، برنامه ریز مالی میگوید: زمانیکه برای یک آینده مطمئن تر برنامه ریزی میکنید، باید دو ورودی ضروری را در‌ آن لحاظ نمایید: چقدر پول دارید و چقدر پول خرج میکنید.

وی در ادامه میگوید: نکته اساسی که میخواهم بر روی آن در خصوص این دو مورد تاکید کنم این است که این دو مورد صرف نظر از بزرگی آنها،‌ برای کلیه برنامه ریزی های مالی بسیار ضروری و اساسی هستند.

با توجه به تجربه من،‌ بزرگ ترین تفاوت بین کسانی که در مسیر صحیح حرکت میکنند و آن هایی که در مسیر اشتباه هستند، میزان وقت و تلاشی است که آن ها برای تدوین برنامه مالی خود میگذارند. گذاشتن زمان کافی برای ایجاد یک برنامه و پیگیری آن یکی از مواردی است که افراد موفق همگی به صورت مشترک دارند.

هیدکوک افزود: افراد بدون در نظر گرفتن ثروت نسبی با این تجربه به موفقیت های خوبی می رسند. به همین ترتیب، افرادی که از چنین برنامه ای پیروی نمیکنند شکست خوره و ثروت به سمت آن ها نمیرود.

در زمان ایجاد یک برنامه مالی به این نکات دقت داشته باشید:

بر روی چیزهایی تمرکز کنید که بیشترین اهمیت را دارد و وسواس گذشته را نداشته باشید.
ابتدا با لیست کردن هزینه های ملموس در بودجه خود بر روی مواردی که میتوانید آن ها را کنترل کنید، متمرکز شوید و با درآمد باقی مانده، فهرست های دیگر را بنویسید.
با پیش بینی اینکه در آینده شما چقدر نیاز دارید تا از پس مشکلات بربیایید برنامه ریزی کنید.

۸ نکته که میتواند شما را میلیونر کند


۲- بر روی افزایش درآمد خود تمرکز کنید

گرنت کاردون میگوید: در اقتصاد امروز شما میتوانید در مسیر میلیونر شدن خود را بیمه کنید. کسی که در سن ۲۱ سالگی ورشکسته بود و بدهی سنگینی داشت در ۳۰ سالگی تبدیل به یک میلیونر شده است. اولین گام این است که بر روی افزایش درآمد خود در بخش های دیگر و تکرار آن ها تمرکز کنید.

درآمد من ماهانه ۳۰۰۰ دلار بود و ۹ سال بعد به ۲۰۰۰۰ دلار در ماه رسید. پول را دنبال کنید و همین کار شما را مجبور میکند که درآمد را کنترل کرده و فرصت ها را ببینید.

خوشبختانه گزینه های زیادی برای افزایش درآمد وجود دارد. نظیر سرمایه گذاری در مشاغل با بازگشت سرمایه بالا.

۳- از سخاوت عمو سام استفاده کنید

برایان فرولدی در جایی نوشته است: بهترین راهی که برای میلیونر شدن میشناسم این است که قدرت علاقمندی را به شما نشان دهم. با دادن وقت بیشتر به درآمد خود و بالا نگه داشتن نرخ بازگشت تا حد ممکن، شانس خود را برای دستیابی به درآمد خالص هفت رقمی افزایش دهید.

وی در ادامه گفت: مطمئنا صحبت از در کلام کسب در آمد بالا بسیار آسان تر از عمل است زیرا در عمل چیزهای بی شماری وجود دارد که خارج از کنترل شما هستند. اگرچه، تمام سرمایه گذاران دو فاکتور مهمی که میتواند بازده های بلند مدت خوبی داشته باشد را کنترل میکنند: هزینه های سرمایه گذاری و مالیات. اگر میخواهید میلیونر شوید، تا جایی که میتوانید این دو مورد را پایین نگه دارید.

در سرمایه گذاری بورس، شما باید از یک شرکت کارگزاری استفاده کنید که بتواند در هر معامله مبلغ اندکی از شما بگیرد و زیاد از حد و مکررا نیز اقدام به معامله نکنید. اگر میخواهید میلیونر شوید، از تمام کمک هایی که به شما میشود استفاده کنید. اطمینان از هزینه های سرمایه گذاری و صورت حساب های مالیاتی تا حد ممکن، میتواند شما را به رسیدن به اهدافتان نزدیک کند.

۴- جریان درآمدی خود را افزایش دهید

توماس کورلی، پس از مطالعه در خصوص ثروت به مدت پنج سال، دریافت که ۶۵ درصد از میلیونرهای خود ساخته ای که وی مطالعه کرده است دارای چهار شغل و ۲۹ درصد پنج شغل یا بیشتر داشته اند. این جریان های درآمدی میتواند شامل مشاغل جانبی، کار پاره وقت، سرمایه گذاری و اجاره همه چیز از خانه تا ماشین گرفته یا کالاهای خانگی باشد.

۸ نکته که میتواند شما را میلیونر کند

۵- پس انداز خود را خودکار کنید

اگر میخواهید یک میلیونر شوید، باید عادت هایی را در خود پرورش دهید که به پس انداز شما کمک میکند. چه در بخش سنتی و چه در کسب و کارهای مدرن شما عادت به پس انداز در صندوق های سرمایه گذاری نمایید. روش این پس انداز این است، که سعی کنید پس انداز در این صندوق ها به صورت اتومات و خودکار انجام شود. به عنوان مثال میتواند به این صورت تعیین شود که مقداری از حقوق و دستمزد شما به صورت خودکار و بدون اینکه شما آن را ببینید، وارد این صندوق ها شود. پیشنهاد میشود که ۱۰ درصد از درآمد خود را سرمایه گذاری کرده و ۵ درصد از آن را پس انداز نمایید.

۶- مهارت و دانش خود را ارتقا دهید

تاکر هاگ، که در سن ۲۲ سالگی تبدیل به یک میلیونر شده است در مقاله ای نوشت: روزانه حداقل ۳۰ دقیقه از وقت خود را به خواندن تخصیص دهید، در زمان رانندگی به پادکست های مربوطه گوش کنید و به طرز جدی به جستجوی مربی بپردازید. نیازی نیست در حوزه کاری خود یک نابغه باشید، تنها کافی است آنقدر منعطف باشید که بتوانید درباره هر موضوعی چه مالی، چه سیاسی و چه ورزشی صحبت کنید. دانش را مانند هوا بتوانید و پیگیری و تلاش برای آموزش را بالاترین اولویت خود بدانید.

۷- کمتر از داشته هایتان استفاده کنید و از قرض و وام بپرهیزید

همه ما میدانیم که ثروتمندترین افراد در این دنیا مقتصد و صرفه جو هستند. آن ها پول زیادی صرف طراحی و کالاهای لوکس نمیکنند. از کوپن استفاده میکنند و با خرید خانه ها و وسایل نقلیه نسبتان ارزان با چیزی کمتر از آن چه در تواناییشان است، زندگی میکنند.

این افراد همچنین بدهی های اندکی داشته و از کارت های اعتباری کمتر از افراد دیگر استفاده میکنند. نگاهی به زندگی بون پیکنز بیندازید که فقط به اندازه وسیله ای که قصد خرید آن را دارد پول همراه خود دارد.

۸- با میلیونرها بگردید

استیو سیبولد در مقاله بیزینس اینسایدر گفت: در بیشتر مواقع، دارایی خالص شما بازتابی از نزدیک ترین دوستانی است که دارید. این یک فلسفه جدید نیست. بلکه از زمان اندرو کارنگی این اصل به عنوان اصول رهبری بر ذهن شناخته شده است.

او گفت: واقعیت این است که میلیونر ها با افرادی نشست و برخاست میکنند که متفاوت تر از طبقه متوسط فکر میکنند و میتوان با حضور آن ها چیزهای زیادی آموخت.

۸ نکته که میتواند شما را میلیونر کند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد