اونس طلا2384.59
مظنه16,306,000
18 گرم3,764,200
ارزش سکه36,737,418
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

چرا خرید بیت کوین بهترین راه سرمایه گذاری است؟

سرمایه گذاری هیچ وقت جز کارهای ساده به حساب نمی ‎آید. امروزه به دلیل اضافه شدن ارزهای مجازی به دنیای سرمایه گذاری انتخاب بهترین راه سرمایه گذاری حتی نسبت به قبل هم سخت‌تر شده است.

چرا خرید بیت کوین بهترین راه سرمایه گذاری است؟

محققان تلاش کردند با تحقیقاتی که انجام می‌دهند کار را برای سرمایه گذاران راحت‌تر کنند و نتیجه گرفتند که با استفاده از تکنیک‌های خاص بیت کوین فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است. اما سرمایه گذاران معمولا از این راه استفاده نمی‌کنند و فکر می‌کنند سرمایه گذاری بیت کوین سود آور و عقلانی نیست.

آخرین قدم ها برای به عضویت درآمدن بیت کوین به ETF در حال انجام است.
  • صندوق قابل معامله در بورس یا همان ETF یکی از صندوق های معتبری است که اعم فعالیت هایش سرمایه گذاری در اوراق بهادار یا دارایی های فیزیکی است.
  • کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تا 13 اوکتبر فرصت دارد تا تصمیم نهایی در خصوص عضویت بیت کوین در ETF را اتخاذ کند.
  • تحلیلگران معتقدند نتیجه نهایی این تصمیم می تواند منجر به افزایش قیمت بیت کوین شود.

عضویت بیت کوین در ETF

استفاده از استراتژی سرمایه گذاری dca در خرید بیت کوین

بررسیهای انجام شده بر روی بازار بیت کوین نشان می‌دهد سرمایه گذاران همواره به سراغ کمترین قیمت یک ارز مجازی می‌روند و با این کار یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه گذاری را از دست می‌دهند.

خرید در لایه‌های پایینی بیت کوین سختی‌های مخصوص به خود را دارد و نیاز به اراده قوی، صبر و سال‌ها تجربه دارد. و کار کردن در بالای پلتفورم نیز سختی‌های اینچنینی دارد.

سرمایه گذاران ارز مجازی فکر می‌کنند بعترین راه سرمایه گذاری خرید در لایه‌های پایینی و فروش در لایه‌های بالایی است. اما حتی بهترین و با تجربه‌ترین سرمایه گذاران هم گاهی شاهد عملکرد متفاوت بازار و به هم خوردن برنامه‌هایشان هستند.

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی قیمت بیت کوین محققان توانستند یک راه تاثیرگذارتر معرفی کنند. تحقیقات نشان داد که اگر سرمایه گذاران روزی یکبار به مدت ۳۶۵ روز بیت کوین بخرند – متوسط هزینه دلاری (dca)- نتیجه درآمد ۵۵۰۰ دلاری می‌شود.

این روش دارایی سرمایه گذار را دو برابر می‌کند و مقدار مبلغ سرمایه گذاری شده هر چقدر هم که کم باشد باز هم سود آور است.

با این وجود میانگین خرید در لایه‌های پایینی۲۰۰۰ دلار است و در لایه‌های بالایی میانگین به۴۰۰۰ دلار هم می‌رسد. بهترین راه سرمایه گذاری به خصوص برای افراد تازه کار استفاده از این استراتژی است.در این روش با کمترین ریسک به نتیجه‌ی دلخواهی می‌رسید.

امروزه بسیاری از کیف پولها و اکسچنج‌ها به کابران خود پیشنهاد این استراتژی را می‌دهند و آن‌ها به سمت این نوع سرمایه گذاری سوق می‌دهند.

ممکن است وقتی در شروع کار بخواهید روش قبلی خود را کنار بگذارید و به سراغ دیگر روش‌ها بروید چند دلار هم ضرر کنید اما بعد از اینکه با این روش آشنا شدید مطمئن باشید این ضرر جبران خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد