اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

3 روش کسب درآمد دلاری در ایران

این روزها با توجه به پیشرفت های روز افزون در زمینه تکنولوژي و فناوری اگر در زمینه خاصی تخصص، دانش و مهارت دارید میتوانید به راحتی اقدام به درآمدزایی دلاری نمایید.

در ایران درآمد دلاری داشته باشید

این روزها با توجه به پیشرفت های روز افزون در زمینه تکنولوژي و فناوری اگر در زمینه خاصی تخصص، دانش و مهارت دارید و علاوه بر آن به زبان دومی نظیر زبان انگلیسی مسلط هستید میتوانید به راحتی اقدام به درآمدزایی دلاری نمایید.

1. فریلنسینگ

یکی از روش هایی که میتوانید با استفاده از آن اقدام به درآمدزایی نمایید یاد گرفتن راه و روش دورکاری است که به آن اصطلاحا فریلنسرینگ میگویند. شما با استفاده از توانمندی و تخصص خود میتوانید اقدام به معرفی خود در بازار به عنوان یک مترجم، مدرس، عکاس ماهر،‌یا هر تخصصی که دارید نمایید و بواسطخ پروژه هایی که از کارفرمایان مختلف در سراسر دنیا میگیرید اقدام به درآمدزایی دلاری نمایید.

این شغل این روزها بسیار متداول است و حتی برخی کشورها نظیر آمریکا بواسطه اختلاف زمانی موجود اقدام به جذب منشی و ساپورت از کشورهای آسیایی به صورت دورکاری مینمایند. سالانه میلیون ها نفر در سراسر دنیا از این طریق اقدام به درآمدزایی برای خود می نمایند.

در زیر به تعدادی از سایت های فریلنسرینگ مطرح در بازار اشاره میکنیم:

کسب درآمد دلاری در ایران

  • Freelancer

اولین سایت فریلنسر است freelancer.com که طرفداران و کاربران بسیاری در آن وجود دارد و میتوان به راحتی در آن اقدام به دورکاری دیجیتالی نمود. شما هم به عنوان کارفرما و هم فردی که بدنبال شغل میگردد میتوانید از این ول سایت استفاده نمایید و اقدام به اخذ پروژه کنید.

نمونه ایرانی این وب سایت نیز freelancer.ir می باشد که مشابه وب سایت خارجی بوده و میتواند شما را به درآمد دلاری برساند.

  • PeoplePerHour

سایت دیگری که در اینجا میخواهیم به شما معرفی نماییم peopleperhaourمی باشد که در این وب سایت نیز نظیر وب سایت پیشین میتوانید اقدام به معرفی خود و توانایی هایتان کرده و از این طریق شروع به گرفتن پروژه و کسب درآمد دلاری نمایید. این وب سایت متشکل از کارفرمایان متوسط و کوچکی است که برای آن ها امکان ارائه پروژه به کارفرمایان بزرگ وجود ندارد و در عین حال بدنبال نیروی متخصص برای انجام پروژه های خود هستند. عمده تخصص هایی که در این سایت کاربرد زیادی دارد: ویراستاری،‌ترجمه،‌ طراحی وب سایت،‌ بازاریابی صنعتی،‌ عکسبرداری، طراحی ویدئو، پشتیبانی و توسعه اپلیکیشن های موبایلی می باشد.

در این وب سایت به شما ۹۰ روز زمان داده میشود تا پروژه ای به صورت ساعتی بگیرید تا بتوانید بین فریلنسرهای این سایت باقی بمانید. درآمد شما از این سایت به کیف پول الکترونیکی شما واریز میشود که میتوانید آن را بوسیله پی پال یا اسکریل در صرافی ها نقد کنید.

  • ENVATO

عمده فعالیت این وب سایت در زمینه طراحی پوسته های وب سایت، گرافیک سایت،‌ ویدئو و ارائه تصاویر سه بعدی می باشد. اگر اندک تخصصی در این زمینه ها دارا می باشید این سایت به شدت به شما توصیه میگردد.

  • Upwork

این وب سایت یکی از سایت هایی است که اخیرا مورد توجه فریلنسرهای زیادی قرار گرفته است. در اینجا شما یک ساختار شفاف و روند استخدامی واضع را پیش روی خود دارید. در این سایت حتی شانس همکاری با مشتری های معروف این وب سایت نظیر مایکروسافت، دراپ باکس و Ainbnb را خواهید داشت.

اگر به دنبال انعطاف در کار خود هستید حتما سری به این سایت بزنید.

  • Fiver

از دیگر سایت هایی که میخواهیم در اینجا به شما برای کارهای فریلنسرینگ نشان دهیم میتوان به سایت Fiver اشاره کرد. در این وب سایت شما میتوانید برخی از پروژه های کاری گذشته خود را به عنوان نمونه کار قرار دهید و اقدام به درخواست اخذ پروژه دهید تا کارفرمایان نیز بتوانند با توجه به پتانسیل های کاری که در شما وجود دارد اقدام به انتخاب شما برای کار نمایند.

  • Toptal

این سایت به شرکت ها این امکان را میدهد تا بتوانند ۳ درصد از نیروی مورد نیاز خود را به صورت فریلنس و دورکاری استخدام کنند که این میتواند منجر به اخذ درآمد دلاری برای شما گردد. شما میتوانید با کارکردن بر روی مهارت های خود و پرورش آن جز ۳٪ افراد استخدامی به صورت دورکاری باشید.

به غیر از روش های بالا برای درخواست اخذ پروژه در وب سایت های فریلنسرینگ راه های دیگری برای رسیدن به درآمد دلاری نیز وجود دارد که با اندکی دانش و تخصص و صرف وقت و البته پشتکار که جز لاینفک موفقیت است برای خود کسب و کارهای پرسود دلاری راه اندازی کنید.

2. بازار بورس

یکی از متداول ترین راه ها برای رسیدن به کسب و کار دلاری سرمایه گذاری در بورس های بین المللی و اقدام به خرید و فروش سهام و ارز به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم های ارائه شده می باشد.

کسب درآمد دلاری در ایران

3. استارت آپ

یکی دیگر از روش های رسیدن به درآمدهای ارزی راه اندازی استارت آپ اینترنتی است. این کسب و کارها با حداقل درآمد قابل راه اندازی بوده و میتوان با کمی پشتکار به درآمدهای ریالی و ارزی در آن رسید.

در این زمینه میتوان از استارت آپ هایی مانند اینستاگرام، فیس بوک و …. یادآوری کرد که با حداقل هزینه کار خود را شروع کرده و اکنون یکی از غول های بازار هستند.

در صورتی که برای سرمایه گذاری در استارت آپ نیاز به سرمایه دارید و بانک هم به شما سرمایه مورد نیاز را نمیدهد میتوانید به سایت های سرمایه گذاری دیجیتال رفته و از سرمایه گذاران دعوت به همکاری نمایید. یکی از این سایت ها، وب سایت کراد فاندینگ می باشد که یکی از نقاط خوب برای جذب سرمایه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد