اونس طلا2382.37
مظنه16,266,000
18 گرم3,755,000
ارزش سکه36,647,298
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهرات استانبول 18 لغایت 21 مهر ماه

نمایشگاه طلا جواهرات استانبول مهمترین رویداد در صنعت جواهرات ترکیه در سال 2019 میلادی به زودی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه طی روزهای 10 تا 13 اکتبر برای چهل و نهمین بار در محل برگزاری نمایشگاه ها موسوم به " CNR" برگزار می شود.

این نمایشگاه با هدف عرضه تازه ترین دستاوردها و محصولات صنعت جواهرات ترکیه و دستیابی به هدف صادرات 6 میلیارد دلاری این صنعت برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بیش از 800 شرکت و برند را برای 19 هزار خریدار از 120 کشور جهان معرفی خواهد کرد.

نمایشگاه استانبول یکی از 5 نمایشگاه مهم و برتر طلا جواهرات در جهان به شمار می رود و طی روزهای 10 تا 13 اکتبر در Istanbul Fuar Merkezi برگزار و سازماندهی خواهد شد. در این نمایشگاه فرصت های جدید تجاری و اطلاعات به اشتراک گذاشته خواهد شد. نمایشگاه استانبول نقش مهمی در کمک به صنعت جواهرات ترکیه برای دستیابی به هدف صادرات 6 میلیارد دلاری خواهد داشت. این نمایشگاه به تسریع رشد اقتصادی با تاثیر مثبتی که بر صادرات دارد، کمک می کند.

نمایشگاه جواهرات استانبول طی 34 سال گذشته در ماه های مارس و اکتبر برگزار شده و این نمایشگاه از سوی شرکت Informa Markets برگزار و سازماندهی می شود، یک شرکت پیشرو در زمینه برگزاری نمایشگاه ها در سطح جهان.

این شرکت با برگزاری 17 نمایشگاه مختلف جواهرات در 7 کشور جهان، سابقه درخشان و حرفه ای در این بخش دارد.

نمایشگاه جواهرات استانبول یکی از نمایشگاه هایی است که از سوی افراد متخصص و حرفه ای این صنعت در جهان دنبال می شود.

اهمیت نمایشگاه برای صنعت جواهرات

نمایشگاه جواهرات استانبول در ماه مارس 2019 میلادی با رشد 9 درصدی تعداد بازدید کنندگان بین المللی روبرو شد و میزبان 30741 متخصص و کارشناس از 123 کشور جهان بود.

نمایشگاه مارس با رشد 15 درصدی بازدیدکنندگان اروپایی و رشد 8 درصدی بازدیدکنندگان کشورهای مشترک المنافع از جمله روسیه روبرو شد. این آمارها یک شاخص مهم است که نشان می دهد صنعت جواهرات جهان اهمیت زیادی برای نمایشگاه اکتبر 2019 قائل خواهد بود.

این نمایشگاه موجب ارتقای سطح تجربه بازدیدکنندگان خواهد شد و طیف گسترده ای از تولیدات و محصولات در بخش های مختلف از جمله طلا جواهرات الماس سنگ های رنگین و قیمتی نقره ساعت دکوراسیون های شیشه ای فروشگاهی ماشین آلات و تجهیزات ، نرم افزار و لجستیک را عرضه خواهد کرد.

میزبانی از "هیئت بین المللی خرید"

نمایشگاه جواهرات استانبول در اکتبر 2019 شامل برنامه "هیئت بین المللی خرید" با هدف افزایش صادرات جواهرات، یافتن بازارهای جدید و حفظ سهم بازار خواهد بود. هیئت بین المللی خرید شامل 1000 متخصص از این بخش از اروپا ، خاورمیانه، آمریکا، شمال آفریقا و آسیا خواهد بود.

نمایشگاه اکتبر 2019 یک بخش مهم برای ارتقا و رشد روند طراحی جواهرات خواهد داشت. این نمایشگاه بار دیگر طراحان جوان و باسابقه و حرفه ای در صنعت جواهرات را گردهم خواهد آورد. طراحان نیز تازه ترین طرح ها و محصولات طلا جواهر را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

وبسایت این نمایشگاه به آدرس www.istanbuljewelryshow.com است. این نمایشگاه تنها برای متخصصان و کارشناسان صنعت جواهرات باز خواهد بود و نه برای عموم مردم.

درباره شرکت Informa Markets

نمایشگاه جواهرات استانبول توسط شرکت Informa Markets برگزار می شود که شعبه ای از شرکت Informa PLC است.

Informa Markets ساختارهای لازم برای صنایع و متخصصان را برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی آماده می کند. این شرکت تاکنون بیش از 550 رویداد بین المللی در زمینه بازارهای مختلف از جمله سلامت و درمان و دارو، زیرساختها، ساختمان و مسکن، مد و لباس، مواد غذایی و نوشیدنی برگزار کرده است.

ما فرصتهای زیادی را برای مشتریان و شرکا در سراسر جهان ایجاد می کنیم تا تعامل و تجربه به دست آورده و از طریق تعامل چهره به چهره کار تجاری انجام دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد